Connect with us

Hiburan

“Buang Ego Buang Keb0dohan Tu Sikit Dato,Susah Nak Cari Isteri Macam Tu” Netizen ‘Sekolahkan’ Aliff Syukri Setelah Tersebar Surat Cer4i Datin Shahida

Published

on

PERG0LAKAN rumah tangga usahawan kosmetik popular, Datuk Seri Aliff Syukri dan isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid kembali diperkatakan berikutan tersebarnya surat tuntutan cer4i Nur Shahida di laman sosial sejak hari ini.

Bagaimanapun, Aliff ketika dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp hanya membalas dengan emoji sed1h sekali gus membuatkan perkara itu terus menjadi persoalan.

Menguatkan lagi dakw4an itu apabila Aliff memuat naik status bernada kecewa dan sedih.

” Kesulitan itu bukan untuk ditangisi tetapi untuk dihadapi dengan kesabaran dan ketenangan kerana cinta itu layak diperjuangkan.. tetapi tidak akan bererti apa-apa jika ia tidak pernah dihargai”

Itu entri terbaru ditulis usahawan kosmetik popular, Datuk Seri Aliff Syukri di Instagram beliau yang mencetus tanda tanya berhubung keadaan rumah tangga bersama isteri.

Ramai seakan memahami apa yang cuba diluahkan Aliff Syukri apabila rata-rata netizen mendoakan hubungan beliau bersama isteri kekal utuh dan pulih seperti biasa.

Muatnaik status bernada sedih

Menguatkan lagi dkwaan itu apabila Aliff telah memuat naik status bernada kecewa dan sedih.

” Dalam kehidupan ini ada dua pilihan iaitu memilih atau dipilih. Jadi, kita kena tahu dan sedar. Jika kamu yang memilih pilihlah yang terbaik buat kamu dan selamanya. Jika kamu dipilih, maka jadilah yang terbaik buatnya,” katanya.

Namun, menurut sumber terdekat usahawan itu, kes perbicaraan percer4ian mereka bakal didengar semula selepas tamat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Malah, Aliff dikatakan terkejut apabila menerima berita isterinya memfailkan permohonan percer4ian.

Dalam masa sama, Jawatankuasa Pendamai (JKP) yang dilantik mahkamah gagal menemui penyelesaian.

” Sudah tiga kali JPK dibuat, tapi ggal,” kata sumber itu.

Difahamkan, ketika ini pasangan itu sudah tidak tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu.

Aliff dilihat berulang alik ke rumahnya yang terletak di Pavilion resident Kuala Lumpur berdasarkan video dimuat naik di Instagram.

Terdahulu, Harian Metro melaporkan Nur Shahida enggan mengulas mengenai perkara itu.

” Bab rumah tangga saya tak nak komen. Minta maaf ya,” katanya ringkas.

Sementara itu menerjah ruangan komen di dalam entri terbaru yang dikongsikan Aliff Syukri, rata-rata netizen menitipkan doa dan kata-kata nasihat supaya beliau berusaha memulihkan hubungan, sekiranya benar hubungan mereka sekarang bermasalah.

Malah ramai netizen yang masih mahu melihat Aliff Syukri kembali mesra bersama isterinya seperi sebelum ini.

” Baiki diri masing-masing, dekatkan diri denganAllah.

InysAllah akan ada jalan terbaik. Dato dan datin telah lalui saat susah senang bersama dulu, biasa la sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula hati manusia. Jangan pernah putus asa berdoa, pujuk hati isteri, lama-lama lembut la dia” komen Aida

” Bincang semula dan kena ada toleransi. Kadang-kadang perlu juga untuk pertahankn demi anak-anak. Datuk fikir lah masak-masak!!! Pujuk wife awk jangan sama-sama ego ! Nnti mnyesal kmudian hari” tulis Ekuds

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : hmetro

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending