Connect with us

Viral

Akhirnya kantoi, Najwa Mahiaddin jadi punca Remix ‘Kesana Kesini’ tvlar

Published

on

Sebelum ini, tvlar di media sosial berkenaan lagu remix ‘kesana kesini’ hasil kretiviti masyarakat Malaysia yang mengambil teks ucapan Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam perutusannya dalam Sidang Media Perintah Kawalan Pergerakkan.

Susulan daripada itu, terdapat satu video tarian shuffle yang membuatkan lagu tersebut menjadi hiburan rakyat Malaysia ketika menghadapi PKP.

19th day of Cvid_19 MCO! pic.twitter.com/GqTJwF5LiL

Jahabar Sadiq  

Komposer ‘Kesana Kesini”

Namun, ramai yang tertanya-tanya siapakan yang menjadi pemula kepada tularnya lagu remix ‘Kesana Kesini’ seperti yang berlaku sebelum ini.

Perkara tersebut terbongkar apabila pihak radio Era FM telah menghubungi anak kepada Perdana Menteri kita yang juga merupakan seorang penyanyi iaitu Najwa Mahiaddin berhubung perkara tersebut.

 

 

View this post on Instagram

 

Betul ke NJWA @njwamusic yang compose lagu ke sana ke sini remix yang viral tu? Haa jomlah kita dengar NJWA nak cerita apa dengan #JoHaRa ni. Sempat lagi Ray promote single rap dia kat NJWA. #sharERA #dudukrumah #kekaltenang #hapuscovid19 #kamicare

A post shared by ERA – Muzik Hit Terbaik (@era.je) on

Anak sendiri remix kan ucapan

Apa yang menariknya, Najwa mengakui bahawa dialah yang mencetuskan kretiviti itu tersebut sehingga tular dimedia sosial dan telah dikongsikan ramai orang.

 

Memangla Najwa berani, dah bapak dia hahaaha

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet berasa terhibur dengan pengakuan Najwa.

Mereka telah meninggalkan pelbagai komen yang turut sama berseloroh di Instagram Era.FM mengenai pendedah menarik itu.

PM pun rileks je tak ambil tindakan

Patut la tak kena m4rah hahaaha

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Kredit : ohmynedia

Sumber : Era FM

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending