Connect with us

Hiburan

“Malas nak layan pompuan meroyan nih..”- Ozlynn Respon Memang Padu 

Published

on

KUALA LUMPUR: Menerusi halaman instagram jozlynhanania, Ozlynn berkongsi satu entri terbaru dengan kapsyen:

Bila minta tlg abg jaga adik.. teknik yg sama mcm papa dia.. hebat n cekap.. sama2 membuta.. tp suweeetttt bila tgk adik tdo pegang muka abg tu.. sayang betul dia kat abg Ariq dia.. abg dia pun syg kat adik.. kdg kan bila fikir balik anak sulung ni byk betul berkorban.. dan dgn anak sulung la kita belajar mcm2 perkara.. ujian demi ujian papa n mama harung.. bukan kami kata anak kami x nakal yek.. nakal, ada masa mama ni jd tarzan jugak kat umah.. ada masa depa adik bradik bercakar jugak.. berebut jugak.. normal.. tu adalah normal dan tu jugak adalah salah satu proses tumbesaran dorg.. hadap.. didik dan bimbing la sebaik mungkin.. dan kita sbg mak ayah berhenti lah berharap satu hari nnt anak2 dh besar mesti akan jaga kita mcm mane kita jaga dorg.. ada rezeki xyah mintak dpt.. ada rezeki ujian yg kita kena hadap.. utk aku ujian juga satu rezeki.. rezeki kita yg ternyata Allah ingat kat kita.. ujian juga buat kita jadi matang ..so Jgn putus doa ok utk anak2.. aku percaya semua mak ayah nk yg terbaik utk anak.. mcm dlm gambar ni la..haihhh.. cair la tgk .. moga bila dorg dh besar nnt.. kesemua adik beradik Hanania akan bersatu hati dan ambil berat antara satu sama lain.. mcm mama dgn adik bradik mama.. mama syg kamu semua.. Doa yg baik xkan terlepas utk anak yg baik seperti kamu.. sayang kamu HANANIA.. p/s: satgi adalah org meroyan duk confuse kami dgn Madam Ju.

 

Namun, komen yang menjadi perhatian min apabila Ozlyn sendiri yang respon:

 

Aduhai, memang sempoi je Ozlyn

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Jozlynhanania

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending