Connect with us

Hiburan

“Macam Bd0h Je…” Kata2 Netizen Gara-Gara Video Gelek Ayda Jebat Di Kr1tik Hebat

Published

on

GARA-GARA memuat naik video tarian di Instagram,pelakon adn penyanyi  menerima pelbagai komen neg4tif daripada netizen
Menurut Ayda, dia k3sal apabila ada individu yang bukan pengikutnya melemparkan kata-kata neg3tif dan menjatuhkan hukVm sewenang-wenangnya atas tindakannya itu

“Sejujurnya saya k3sal apabila berkongsi video menari dan tiba-tiba muncul komen-komen h1naan dan negatif daripada mereka yang tak pernah follow dan baru kenal saya.

Ayda Jebat aksi cara Frozen

“Padahal sebelum ini pun memang saya minat menari.tapi mereka ni mungkin tak pernah tahu tentang minat saya dan terus h3ntam saya hanya kerana video yang baru mereka tengok itu.

“Lagipun video itu hanya suka-suka sahaja, bukan nak g0da orang dan saya muat naik di Instagram.

“Saya terima komen mereka itu sebagai teguran dan ingatan tapi janganlah dengan ayat-ayat neg4tif yang boleh mengg0res hati orang lain.

“Kalau selepas ini ada komen yang terlalu mel4mpau saya padam sahajalah! Saya tak nak ruangan media sosial itu dipenuhi dengan benda neg4tif dan keb3ncian.

“Saya sedar benda ini bukan jadi pada saya sahaja, malah ramai selebriti lain turut menerima nasib sama… jadilah pengguna media sosial yang mat4ng dan positif,” ujarnya.

KOMEN NETIZEN:

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : applehijau

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending