Connect with us

Hiburan

‘Patah Hati Teng0k Ni..’ Azza Elite Terkesan Sebak, Niat Belikan TV

Sejak beberapa hari lalu berlegar viral gambar seorang kanak-kanak lelaki yang menonton TV dari kejauhan. Dan gambar seterusnya, pintu rumah berkenaan sudah pun ditutup kemas. Terkesan dengan gambar tular berkenaan, pelakon dan penyanyi Azza Elite, 42 berniat mahu membelikan sebuah televisyen untuk kanak-kanak berkenaan. Bagaimana pun, dia mengharapkan jasa orang ramai yang tahu di mana […]

Published

on

Sejak beberapa hari lalu berlegar viral gambar seorang kanak-kanak lelaki yang menonton TV dari kejauhan. Dan gambar seterusnya, pintu rumah berkenaan sudah pun ditutup kemas. Terkesan dengan gambar tular berkenaan, pelakon dan penyanyi Azza Elite, 42 berniat mahu membelikan sebuah televisyen untuk kanak-kanak berkenaan.

Bagaimana pun, dia mengharapkan jasa orang ramai yang tahu di mana kedudukan kanak-kanak itu agar dapat memaklumkannya untuk dia menunaikan hasratnya itu.

Akuinya di instagramnya itu, dia juga sebelum ini pernah susah sebegitu. Dan cukup memahami akan apa yang adik ini sedang lalui.

Kongsinya,

m touch.. me also like this before.

Tolong gais.. ada info pasal adik ni bagitau tau kat sini k.

Heart breaking watch this.. nak je aku kumpul duit pakai duit IG review beli kat dia TV.. tapi dok tau adik ni kat mana.. masa kecik akak juga tak sesenang hari ini adik.. so i know how he feel.. sedih weh.

Sekiranya adik bersekolah.. belajar pandai-pandai k.. bila dewasa esok adik beli TV beso .. mm ciannya adik ni.. auntie tak tau adik kat mana.. kalau auntie tau senang skit. sekejap je TV sampai kat rumh adik.

Duit review auntie ada skit. Kalau tak cukup boleh kumpul dengan kawan-kawan auntie beli kan.”

Rakan Artis Pun Sudi Sumbang Duit Beli TV

Perkongsian Azza itu juga mendapat sambutan baik daripada ramai kalangan artis yang sudi turut serta memberi sumbangan agar adik berkenaan dapat menonton TV di rumahnya. Antaranya, Fasha Sandha, Nurkhiriah.

Malah, ramai juga yang berkongsi rasa akan pengalaman lalu masing-masing yang waktu kecil tiada TV sehingga menumpang tengok di rumah jiran tetangga.

Momen sebegini mengusik kalbu membuat air mata bergenang sebak.

Sumber : mingguanwanita

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending