Connect with us

Hiburan

Sharnaaz Bagi Amaran Kat Shukri Yahya Jgn Sebut Belon Lagi “T4kut Nabila Tak Bagi Aku Jumpa Jebat”

Published

on

Bergurau tu ada hadnya jangan lebih lebih nanti ada orang yang terasa jadi macam lain pulak.

Gurauan belon panas oleh Shukri Yahya di IG nya mungkin membuatkan ada orang terasa pula lagipun ditujukan pada Sharnaaz bekas suami Noor Nabila.

 

Sharnaaz dan anak nya Jebat Jayden hasil perkongsian hidup dengan Noor Nabila

 

Sebelum ini, viral di media sosial mengenai pelakon kacak, Shukri Yahya bergurau di IG Live ingin membawa bekas suami Noor Nabila iaitu Sharnaaz Ahmad menaiki belon udara panas.

Terbaru, Sharnaaz dilihat sekali lagi melakukan IG Live bersama Shukri Yahya.

Dalam live kali ini, Sharnaaz memberitahu Shukri bahawa sekiranya dia tidak dapat berjumpa dengan Jebat selepas ini, ini semua berpunca daripada gurauan mereka baru-baru ini.

sharnaaz takut Nabila tak bagi jumpa Jebat

 

Hari tu jadi kacau bilau tau mat. Sebab hang cakap benda tu. Tak ada la kacau sangat. Aku rasa macam hram ja*** juga.

Aku takut nanti Nabila tak bagi aku jumpa Jebat. Ni semua sebab hang la. Hang la pi cakap pasal belon. Padahal dia yang start, aku yang kena.

Menerusi minit yang ke 11, Sharnaaz meluahkan rasa risau sekiranya bekas isterinya tidak memberi keizinan buatnya untuk berjumpa dengan Jebat selepas ini. Tambahnya, gurauan sahabat baiknya itu mungkin menjadi punca sekiranya hal tersebut berlaku.

Difahamkan, sedutan video yang lalu menunjukkan Shukri Yahya dengan nada bergurau memberitahu bahawa dia kononnya ingin membawa Sharnaaz menaiki belon udara panas.

Tidak terhenti di situ, Sharnaaz pun melayankan sahaja gurauan tersebut sambil bertanya kepada Shukri sama ada mahu memeluknya juga atau pun tidak.

Di samping itu, Sharnaaz turut menunjukkan reaksi geli dengan adegan tersebut. Meskipun mereka tidak menyebut nama mana-mana individu tetapi kebanyakan netizen seakan sudah tahu siapakah gerangan yang mereka maksudkan.

Kena mrah

Hang pi mana merentas negeri ka lama sangat. Urusan bisnes ka? Siapa start dulu, hang tengok siapa start dulu. Hang ingat semua sebelah rumah. Aku ada urusan kerja sambil-sambil tu menyelam la.

 

 

Selain berseloroh mengenai ‘belon panas’, Shukri Yahya turut bergurau dengan Sharnaaz mengenai isu merentas negeri.

Ini kerana, Sharnaaz mengambil masa yang agak lama untuk menghantar produknya kepada pelanggan.

Jelas Sharnaaz, bukan semua rumah pelanggannya tinggal berhampiran.

Sambil ketawa, dia turut bergurau dan memberitahu yang dia mempunyai urusan kerja sambil menyelam.

Terbaru, Sharnaaz dilihat membawa Jebat Jayden untuk bersiar-siar dan bermain di taman permainan.

Namun, pelakon tersebut turut memuat naik satu posting di mana dia kena marah dengan ‘mami’.

Rata-rata netizen mendakwa ‘mami’ itu dirujuk kepada teman wanita Sharnaaz?

Sumber: Sharnaaz Ahmad Via OhBulan

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending