Connect with us

Semasa

“Saya Buat Ni Krn Nak Move On”.Ex-GF PU Riz Tampil Berwajah Baru.Netizen Doakan Jumpa Jodoh Terbaik

Published

on

Pada kisah dulu Amal Syahmina yang dulunya ada kaitan dengan PU Riz ada meluahkan sesuatu.

” Surat terbuka ini satu-satunya sebab saya buat ini kerana nak ‘move on’ dan pelbagai benda berlegar di alam maya membuatkan saya kurang selesa. Saya tidak akan bercakap lagi mengenai ini dan ingin membersihkan nama saya.

“Ya, saya mengaku salah kerana bitter. Sebagai seorang Muslim, kita tiada hak untuk menghukvm niat seseorang apabila mereka sedang cuba memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.

“Saya sepatutnya bertindak dengan cara lebih baik. Saya ada alasan tersendiri untuk berasa sedih. Apapun saya mengaku, ianya adalah kesilapan saya,” tulisnya.

Sementara itu, Amal mendedahkan hubungannya dengan bekas kekasih terjejas selepas kehadiran orang ketiga.

“Hubungan kami diuji dengan kehadiran orang ketiga dan ia merupakan kesalahannya sendiri kerana tidak cuba mempertahankan sayag diimpikan.

Walau apapun jodoh ketentuan Illahi , PU Riz akhirnya telah menamatkan zaman bujangnya dengan Neelofa.

Amal Syahmina bangkit kini mendapat pujian

 

Nama Amal Syahmina pernah menjadi sebutan warganet di media sosial.

Walaupun dikaitkan dengan pendakwah bebas Haris Ismail atau PU Riz sekitar November lalu namun kehidupan mesti diteruskan.

Tenang menjalani kehidupan, setiap posting dimuat naik Amal di laman Instagram pasti dihujani dengan pelbagai komen positif daripada pengikutnya.

Baru-baru ini menerusi sekeping gambar, wanita itu dilihat tersenyum manis sambil memegang sejambak bunga sehingga meraih lebih 18,000 tanda suka.

Meninjau ke ruangan komen pula, terdapat segelintir warganet menitipkan doa agar Amal bertemu jodoh denagan lelaki yang baik dan menemui kebahagiaan sejati.

 

Rata rata komen netizen memberi nasihat dan pujian yang positif moga Amal Syahmina menemui cinta sejati.

 

Namun apa pun rata-rata memuji penampilan dan kecantikan wajah wanita tersebut yang dikatakan hampir seiras dengan penyanyi yang juga anggota BLACKPINK, Jennie.

Memang tak jemu mata memandang.

Yang pasti, setiap insan harus yakin dan percaya bahawa jodoh dan pertemuan itu adalah di tangan Allah SWT. mendapat kebahagiaan yang diimpikan.

Sumber : susunan admin Nv , mstar

 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending