[Video] Aliff Sykri kata rmai tak sbar dngr dia nyanyi lagu raya skali Bonda Rozita Tampil “”Kri sudah la nyanyi2 b0nggok lah ko ni”

Orang nak berlakon dia nak berlakon orang menyanyi diapun nak menyanyi,siapa tak kenal Dato Aliff Syukri seorang usahawan berjaya dalam bidang kosmetik.

Terbaru Dato Aliff Syukri nak keluarkan lagu raya dan bertanya pendapat peminatnya samada ok ke tak.

amacam boleh tak saya nyanyi lagu raya

 

Dalam IG nya Beliau ada membuat ciapan ,

Patut tak saya keluarkan lagi raya tahun ni?? Kalau ramai yang komen yes saya akan keluarkan saya harap korang komen jujur ya komen

anda penentu lagu raya tahun ni saya keluarkan ataupun tidak… inyallah malam ni kalau ramai yg beri sokongan sy akan ke bilik rekoding

Setiap apa yang ‘Abang Terlajak Laris’ ini lakukan pasti mendapat perhatian netizen. Semua mengakui yang Aliff memang berbakat dalam menguruskan

perniagaan sehingga bergelar jutawan dalam usia yang muda tapi bila nak nyanyi bermacam komen dia terima sampai mak Dato Aliff Syukri iaitu Bonda Rozita

pun memberi komen  sampai hampir 1700 telah likes komen ibunya,

Kri ohhh kri sudah lah nyanyi nyanyi – bonggok lah ko ni ,benci Mak tengok ko nyanyi – sumbang tunggang langgang ,suka buat org marah ,

ko tak kaya sbb nyanyi , saja membahan orang — tp mak syukur lah dlm marah ni ko kri tak nyanyi dgn JEJADIAN 

 

tapi yang syoknya ada komen komen dari artis

“Yes Dato'” Aeril Zafril  beri galakan sekali Dato Aliff Syukri balas 

 

“hihihi sebgau dato sengau sorry 😂😂😂😂” Zarina Zainuddin

 

Maaf Dato Suara tak sedap dan kelakar pulak Dato Aliff Syukri balas “Amin” macam terasa jerrr

 

“Saya tak sabarr Datoo”

 

“Please Dato Buat Full Album”

Rata2 ada yang sokong dan ada yang tak berapa setuju

Vdeo Penuh

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : IG AliffSyukri,susunan admin NV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *