Home Petua Tips ‘2022 Apa Pula?’ – Elly Mazlein Kongsi Kenangan Manisnya Di Tahun 2021

‘2022 Apa Pula?’ – Elly Mazlein Kongsi Kenangan Manisnya Di Tahun 2021

70
0

“Keindahan KENANGAN 2021”

Begitulah caption Elly Mazlein atau lebih dikenali sebagai ‘Kak Lin Pom Pom’. Dalam satu muatnaik di akaun Instagramnya pada Ahad, Elly berkongsi gambar pregnancy test kitnya. Bertarikh 28 Februari 2021, gambar itu dipercayai diambil semasa diawal kehamilannya dengan Haider Mateen.

Elly juga turut mendoakan kepada para pasangan yang masih berusaha agar dimurahkan rezeki, sentiasa bersemangat dan berdoa banyak-banyak kepada Allah S.W.T.

“Kak pom Doakn kpd Bakal² mama d luar sana yg masih usaha utk dptkn Zuriat, kekalkn semangat,usaha dan Doa byk² mnta dkat Allah .. Allah sebaik perancang .. InsyaAllah “

Menutup muatnaiknya, Elly menulis tentang apakah rezeki yang mungkin hadir di tahun ini dan turut mendoakan semoga impian-impian tercapai.

“2022 rezki apa pula?  semoga impian tercapai “

Elly Mazlein berkahwin dengan suaminya sekarang, Mohamad Azlan Che Nuh pada 18 Januari 2020. Pasangan itu dikurniakan seorang putera, Haider Mateen pada 23 Oktober 2021.

Sebelum ini, Elly mendirikan rumah tangga dengan pengarah, Azmi Hatta, pada 9 November 2014 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Putri Sara Sefhia, 4. Mereka bercerai pada 15 Oktober 2015.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Instagram Elly Mazlein

Previous article“Harg4i selagi ada,” – [VIDEO] Enam beradik sep4kat hadi4hkan bapa 0KU sebu4h motosikal
Next articleSuami Jawab Sebab Apa Pilih Heliza Jadi Isteri, Tindakkan Heliza Buat Ramai ketawa….

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here