Home Petua Tips Bila Ellie Suriaty Mengamvk Ada Wanita Kacau Suaminya Ada Netizen Komen “Tak...

Bila Ellie Suriaty Mengamvk Ada Wanita Kacau Suaminya Ada Netizen Komen “Tak Salah Kongsi Kasih Sayang” Sekali Respon Pedas Dr Ellie

243
0

Tular Di Faceb0ok, pelakon dan pengarah terkenal Ellie Suriaty, berang dengan tindakan seorang wanita yang mengganggu suaminya pada waktu lewat malam.

Menurut Ellie, wanita tersebut sering menghubungi suaminya iaitu pelakon, Azri Iskandar atas urusan jual beli produk.

Dari Fb Ellie,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tolong nasihat sikit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Assalamualaikum. Salam Perjuangan. Saya dah hantar friend request tapi sampai sekarang tidak ada feedback. Nak apa asyik-asyik cari Azri Iskandar? Atau kamu nak saya yang cari kamu? Kot ya pun nak jual produk apa kejadahnya contact suami orang tengah2 malam? Kamu nak minta tolong apa dari suami saya? Kamu dah nak kena upgrade?Kejadahnya kau punya upgrade! Apa kena mengena kau punya upgrade dengan family kami? Dah nak mampos sangat ke sampai kau terdesak tengah2 malam? Siapa kawan-kawan perempuan ni tolong nasihat dia sikit!

Menurut Ellie, dia telah menghantar friend request kepada wanita yang mengganggu suaminya di Facebook. Tambahnya, dia tidak faham mengapa wanita berkenaan sering menghubungi suaminya pada waktu lewat malam.

Ellie turut mempersoalkan apa sebenarnya yang wanita itu inginkan daripada suaminya. Dia akhir posting, Ellie meminta rakan-rakan wanita tersebut untuk memberi nasihat agar rakan mereka itu tidak mengganggu suaminya lagi.

Tak salah kongsi kasih sayang..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pergi cari terus je

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terdahulu, Ellie turut menghantar pelawaan untuk menjadi senarai kenalan di Facebook wanita terbabit namun tiada maklum balas.

Justeru, Ellie menyeru individu yang mengenali wanita berkenaan untuk menasihatinya dan tidak terus cuba mendekati suaminya tanpa sebarang sebab.

Sumber : ohbulan.com

Previous article‘Itu Ayah, Dik’ – 13 Bulan Tak Jumpa, Anak Tentera Menangis Tak Kenal Bapa, Sebak!
Next article“SALAH TETAP SALAH” – Viral Vide0 M4ki di Restoran & Cakap Badan Orang ‘Serupa B*bi’, Founder Produk Kurus Minta Maaf

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here