Home Petua Tips Rasa Dend4m Wanita R0boh Rumah Bekas Suami Dan Isteri Barunya.Rupanya Dia ada...

Rasa Dend4m Wanita R0boh Rumah Bekas Suami Dan Isteri Barunya.Rupanya Dia ada Sebab Berbuat Demikian

173
0

JAKARTA Percer.ian antara sepasang suami isteri di Indonesia ga.gal menjadi jalan penyele­saian tetapi menyebabkan sengketa antara mereka semakin bv.ruk apabila kedua-duanya berbalah tentang harta sepencarian.

Lelaki tersebut yang dikenali sebagai Kusnan, 50, dikatakan tidak mampu membayar harta sepencarian berjumlah 30 juta rupiah (RM8,569) seperti dituntut bekas isterinya.

Akibat bera.ng, wanita itu mengupah beberapa lelaki untuk merobohkan rumah bekas suaminya yang terletak di mukim Trowulan dalam wilayah Jawa Timur baru-baru ini, lapor portal beritaSuara.com.

Rumah yang diro.bohkan pada Ahad lalu itu didiami oleh Kusnan bersama isteri baharu dan dua anaknya.

Kusnan berkata, rumahnya diro.bohkan atas persetujuan bersama dengan bekas isterinya sebagai syarat jika dia ga.gal melunaskan bayaran harta sepencarian tersebut.

Kusnan terpaksa bersetuju rumah itu dirobohkan kerana tidak mampu membayar jumlah yang diminta bekas isterinya.

“Saya dipanggil ke dewan perbincangan kampung bagi membincangkan tuntutan bekas isteri.

“Bagaimanapun, saya tidak mempunyai wang sebanyak itu dan bekas isteri kemudian meminta rumah itu diro.bohkan sahaja,” katanya.

 

KEADAAN rumah Kasnan selepas dirobhkan oleh orang upahan bekas isterinya

Tambah Kusnan, rumah tersebut sudah diwariskan kepada anak sulung hasil perkahwinan dengan bekas isterinya dan dia kesal kerana kediaman tersebut telah diro.bohkan.

Lebih menyedihkan, dia dan isteri baharunya terpaksa membina pondok kecil di sebelah tapak rumahnya yang ro.boh sebagai tempat tinggal.

“Saya tidur di pondok itu bersama isteri dan ia sangat sempit,” kata Kusnan.

Sumber : kosmo

Previous articleDetik2 Anggota Polis Selamatkn Gadis Cuba Terjun Dari Jambatan.Tak Sangka Hero Selamatkn Gadis adalh Ketua Polis Sendiri
Next articleTiada Teman Atas Pelamin.Tunang Tak Hnti Sapu Air Mata Temani Perjalanan Terakhir Arwh Bakal Isteri.Dari Usung Ker4nda Ke Liang Lahad

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here