Home Petua Tips Alahai Comelnya Aqeef Anaqi Ikut Cakap Daddy

Alahai Comelnya Aqeef Anaqi Ikut Cakap Daddy

406
0

Apabila suami dan isteri merupakan pelakon serta selebriti popular, secara langsung anak-anak mereka juga turut mengecapi populariti tersebut.Bukan sahaja di negara kita, malahan di mana-mana sahaja di dunia ini terutamanya untuk mereka yang melibatkan diri dalam dunia seni.Begitu juga buat pelakon Amar Baharin dan Amyra Rosli yang kini sudah mempunyai dua orang cahaya mata. Amar Baharin mempunyai 2.8 juta pengikut di Instagram, manakala Amyra Rosli mempunyai 5.1 juta pengikut.Tidak hairanlah jika anak lelaki mereka, Aqeef Anaqi turut mempunyai pengikut yang ramai di Instagramnya. Walaupun baru berusia dua tahun lebih, Anaqi kini mempunyai 699,000 pengikut di Instagram yang dijaga oleh ibu bapanya.Malah, Amar mempunyai kisah yang sangat menarik tentang Anaqi yang dikongsikan di Instagram miliknya.

“Aku selalu pesan kat anak aku walaupun dia baru 2 tahun 4 bulan, ‘Anaqi dengar cakap Mommy & Daddy, jangan tinggal solat, tidur awal, minum air banyak-banyak’. Tidak la dia ikut semua tapi ada juga yang dia ikut.

“Lagi satu aku pesan, Anaqi jangan sombong dengan orang walaupun ramai followers. Yang tu dia ikut. Tengok je la video ni bila ada neighbour tegur,” seloroh Amar.

Cahaya mata kedua Amar dan Amyra yang diberi nama Ayra Aryssa dan dilahirkan pada 1 Februari lalu juga sudah mempunyai Instagramnya sendiri. Setakat ini Instagram tersebut mempunyai lebih 76,000 pengikut.
sumber : gempak

Previous article“Kami Utamakan Mereka Yang Agresif” – Scha Alyahya Perjelas Kriteria Penjurian Hero Remaja 2020
Next articleSudah 4 Hari Pemergian Arw4h,Namun Ini Yang Berlaku Pada Ibu Dan Isteri Arw4h,Ali Puteh Luah Sesuatu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here