Home Petua Tips Alahai mengadanya dia buat muka comel, Gelagat Hayder anak Eyra Hazali buat...

Alahai mengadanya dia buat muka comel, Gelagat Hayder anak Eyra Hazali buat ramai ger4m

74
0

Pelakon Eyra Hazali adalah seorang pelakon yang mula menceburi bidang seni ini sejak dari kecil lagi. Umum sedia maklum bahawa Eyra Hazali mempunyai anak lelaki yang sangat comel bernama Hayder Qhalish, kecomelan hyder ini sering mencvri perhatian ramai.

Telatah comel yang selalu dimuatnaik di pelbagai media sosial membuatkan hyder menjadi terkenal dan ramai yang tertunggu2 video comel hyder. Sejak kecil lagi eyra memang sudah memperlihatkan anak lelakinya itu dengan video2 aktiviti bersama hyder.

Terkini, satu video telah dimuatnaik oleh Eyra di aplikasi Instagrams miliknya yang memperlihatkan hyder sedang membuat muka comel dan mengada-ngada. Kecomelan hyder apabila membuat video itu telah dirakam oleh Eyra dan suaminya.

Sehingga kini, video yang dimuatnaik itu telah mendapat beribu tontonan dan beratus lagi komen yang semuanya memuji kecomelan hyder. Apabila hyder senyum dan ketawa, memang seakan jatuh hati melihat kecomelan telatahnya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)


Bila menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang berpendapat bahawa hyder memang selalu comel walaupun tak buat muka mengada. Sejujurnya hyder memang comel dan ada juga yang menonton beberapa kali kerana tidak puas melihat hyder membuat muka mengada tu.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram eyra.hazali

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleFatin Afeefa Ni Tidur Pun Tetap Nampak Cantik..”Netizen..
Next articleKongsi foto Zara Zya di Instastory, netizen tanya bila Dato Alha Alfa nak masuk meminang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here