“Tak Ada Ot4k Ke? Anak Aku Sepatutnya Di Rumah” Amy Search Meng4muk, Minta P0lis Ke Set Penggambaran.

Penyanyi Amy Search ber4ng apabila mendapati anaknya pelakon Nabila Huda masih menjalani penggambaran pada hari kedua Perlntah Kawalan Pergerakan dikeluarkan kerajaan.

Amy melvahkan perasaan itu pada foto yang dimuat naik aktres berkenaan yang menunjukkan dia hanya menikmati makanan mi segera ketika di lokasi penggambaran di Kelantan.

“Tengok semua post hari pertama l0ckdown (sebenarnya ialah movement control order) menu, ini adalah kepunyaan saya sementara saya berada di Kelantan masih bekerja.”

“Jauh daripada rumah, kena tinggal di hotel dan paling perlt nak terima, tidak ada dapur nak masak.

Nabila Huda masih bekerja.

“Pastu teringin nak makan maggie ketam dari beberapa hari yang lalu, tapi kata esoklah pergi tapi rupa-rupanya sudah tutup.”

“Berakhir ini je mlsteri jam 12 saya… nok kelik. Saya rindu rumah, dapur, nasi, suami, anak, kucing dan keluarga,” tulis Nabila.

Pada hantaran yang sama, penyanyi lagu Pawana itu menerusi ruangan komen di Instagram Nabila menegur pihak produksi yang disifatkan tidak bertanggungjawab dan mel4nggar perlntah kerajaan.

Dia juga meminta pihak berkuasa mengambil tlndakan terhadap perkara itu.

Amy melvahkan perasaan mar4hnya di IG Nabila.

“Balik sekarang! Ini mana punya production house!”

“Hanya pentingkan diri sendiri kamu semua duduk di rumah dengan selamat, yang lain ambil risik0 sebab kamu semua nak habiskan kerja dengan cepat.”

“Hello PDRM tolong pergi cari mereka ini sebab p4ksa orang kerja dan mel4nggar perlntah. Suruh anak-anak mereka sahaja yang kerja. Mereka ini mel4nggar perlntah kerajaan.”

“Adtisha Production, anak aku sepatutnya ada di dalam rumah bukan kerja.”

“Abil tolong kemas barang awak dan balik sekarang!” tulisnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*