“Dah lama perhati dia ni”- Pengacara TV Ini Anggap Perbuatan Janna Nick Mel4mpau

Cerita k.ontroversi mengenai pelakon dan pengacara Janna Nick masih hangat diperkatakan.

Malah menerusi carian sumber terkini di laman Twitter, tanda pagar #JANNANICKGOINGTOJ4ILP4RTY masih lagi trending sejak semalam.

Pengacara Kec3wa Dengan Janna Nick

Difahamkan, semua akaun sosial media Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah binti Muner kini telah dip4dam berikutan namanya teruk dik.ecam sehingga menjadi bualan warganet terutamanya bagi peminat industri K-Pop.

Dalam pada itu, seorang pengacara yang juga bekas penyampai di sebuah stesen radio swasta tidak lama dahulu turut meng.kitik tindakan yang dibuat oleh Janna.

“Dah lama perhati dia ni. Mula-mula masuk allkp0p kerana dia memikirkan ia adalah kelak4r dengan meny.indir seseorang yang telah meningg.al dunia. Kemudian, dia memilih konon acah b.iadap (sa.vage) dan meny.indir kumpulan K-Pop dalam karakter (filem) yang dia arahkan”

“Ini namannya clout. Sebab dia tahu semua akan t.riggered(sentap) dan bagi dia attention (perhatian)” luahnya

Menurutnya, apa yang dilakukan oleh Janna itu hanyalah bagi menarik perhatian ramai semata-mata dan i.siden meny.indir individu yang telah meningg.al dunia sekitar tahun 2018 juga disifatkannya sebagai mela.mpau.

Bagaimanapun, jelas pengacara itu, netizen tidak seharusnya melakukan pembvlian terhadap Janna kerana tindakan seumpama itu hanya akan membuatkan diri mereka hampir sama dengannya.

“Walaupun apa yang dibuatnya itu salah, kita tidak perlu melakukan b.uli siber kepadanya kerana itu hanya akan membuatkan kita sama denganya. Seperti yang kita semua sedia maklum, dia gembira bahawa dia sedang tular dan mendapat perhatian apa yang dia nak. Ini adalah sebab pada mulanya saya hanya ingin mendiamkan diri. Tetapi..(emoji m.arah)” tulisnya lagi

Janna Buat L4poran P0lis
Dalam perkembangan lain,Janna dikatakan bakal mengambil tindakan und4ng-und4ng terhadap individu yang menf.itnah, meng.ugut dan meny.erangnya secara peribadi di media sosial

 

Dedahnya di laman Twitter awal pagi tadi, laporan polis telah dibuat dan pihak berkuasa sedang meny.iasat serta mengenalpasti individu pesalah laku meskipun ada cuba berlindung di sebalik nama dan akaun sam.aran. Namun begitu, akaun Twitter tersebut telah dip4dam tidak lama kemudian.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*