Home Petua Tips Anju buat sedvt lem4k, sekali dikec4m rentas negeri atas urusan tak penting

Anju buat sedvt lem4k, sekali dikec4m rentas negeri atas urusan tak penting

51
0

GARA-GARA berkongsi video sedang melakukan r.awatan kecantikan se.dut lemak atau liposuction di sebuah klinik yang terletak di Kuala Lumpur (KL), pelakon Zarina Anjoulie did.akwa merentas negeri untuk tujuan yang tidak dibenarkan.

Tampil menjelaskan tujuannya ke ibu negara, Zarina yang kini menetap di Nilai, Negeri Sembilan berkata dia kerap berulang-alik atas urusan kerja selepas mendapat kebenaran polis.

“Tolong faham aku hari-hari kerja dekat KL, kadang-kadang aku tak balik sebab esoknya kena kerja siang, aku tinggal Nilai jauh nak balik.

“Surat kebenaran kerja aku mohon di Balai Polis Nilai. Kalau sesiapa tak puas hati boleh telefon terus balai polis tanya.

“Aku kerja bukan jalan-jalan cari karpet!” katanya menerusi Instagram pada Rabu.

Zarina buat penjelasan di Instagram mengenai tujuannya rentas negeri.

Sebelum itu Zarina berkongsi rakaman video mendapatkan r.awatan di sebuah klinik kecantikan di Kuala Lumpur.

Perkongsiannya itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen yang turut mempersoalkan tindakan Zarina merentas negeri bukan tujuan kec.emasan.

Takkan laki kau kot yang tanggung aku kalau aku tak kerja, kerja aku review buat lipo dan dapat gaji, sila faham!

“Ni sebab rentas negeri ke?” soal seorang pengikut.

Menjawab komen tersebut, Zarina berkata video yang dikongsi olehnya itu merupakan sebahagian tuntutan kerja dan dia dibayar untuk mempromosikan klinik berkenaan.

Zarina dibayar untuk lakukan review buat pemb.edahan buang lemak di sebuah klinik di Kuala Lumpur.

“Bila orang bebel kata aku pergi Kuala Lumpur tiada kepentingan… acik kau tak ada kepentingan! Itu la cara aku buat duit dengan review, kau ingat semua duit charity aku buat pun datang dari mana? Review la!

“Takkan laki kau kot yang tanggung aku kalau aku tak kerja, kerja aku review buat lipo dan dapat gaji, sila faham!

“Pergi la balai report… kau bebel sini tak ada orang heran,” jawabnya

Terdahulu Menerusi perkongsian video yang dimuat naik melalui Instagram Anju, terlebih dahulu dia berterima kasih kepada pengikutnya yang tidak henti mendoakan dan memberi sokongan kepada pelakon wanita itu. Dia akhirnya memberi respon punca keputusannya untuk bercer4i dengan bekas suami.

Minggu lalu, rumh tngga pelakon Zarina AnjouIie runtvh lagi apabila dia mengesahkan ikatan perkhwinan dengan suami EiIyas Azhar sudah berakhi.r.

Percraian itu merupakan kali kedua psangan itu selepas rujuk buat kali pertama sekitar awal Mac lalu.

Jika percraian kali pertama lebih harmoni kerana tiada knyataan-knyataan pedas terutama dari bkas suami Zarina, namun kali ini sangat berbeza.

Ini kerana EiIyas atau lebih mesra dipanggil Yas telah beberapa kali menjawab segala knyataan dikeluarkan oleh Zarina.

Malah boleh dikatakan kali ini Yas dan Zarina begitu rancak berbalas knyataan sehingga mendedahkan perkara yang tidak sepatutnya dan menimbulkan aiib masing-masing.

Terbaru, Yas dilihat memuatnaik status di Instagram beliau sambil berkongsi resit pembayaran atas nama bekas isterinya, selain gambar barang-barang pemberian Zarina yang dipulangkan semula.

Pasal jamban pun nak gduh?

Menurut Yas, resit itu adalah bukti beliau melunaskan bayaran berhubung pembinaan tandas rumah keluarganya selepas dituntut Zarina.

” Semua dah settle. Cakap aku terpe-kik terIoIong depan rumah. G1Ia ke.

” Aku bagi salam 3 kali je then aku blahh. Kau dah la kaki report. Abis kau tak rasa kalau aku buat k.ecoh kau dah panggil polis?? Stop pr0pa dalam media sosial. Tu siap lebih lagi bagi.

” Jamban benda dah lama settle aku dah bayar time 1st crai, then ni resit aku bayar kali kedua. Ambik lah kau double.

” Dia yang beriya rela hati nak masuk campur nak join bagi duit kt family aku konon tong tong. Now kau sebut sebut macam kau bina jamban emas kat rumah aku.

” Kami bayar double kat kau. Harap lepasni tutup mulut.” tulis Yas.

Sementara itu menerusi ruangan komen rata-rata menasihati bukan sahaja kepada Yas tetapi kepada Zarina agar masing-masing tidak mendedahkan segala masaIah yang pernah timbul di antara mereka.

Apatah lagi perkara itu membabitkan isu remeh seperti pembinaan tandas, memang agak memaIukan.

” Jamban pun jadi isu. Kau cabut je la tangki jamban tu bagi dia Yas. Nak tengok dia buat apa.. Aduhaii..” tulis seorang ntizen,

Dalam perkongsian berasingan, Yas turut memberi respon kepada dkwaan Zarina sebelum ini bahawa dia sudah membeli baju raya untuk Yas berharga RM800.

Dalam vdeo itu Zarina sambil mnangis mengatakan dia telah membeli baju raya untuk Yas dan anak lelakinya sedangkan dia sendiri tidak sempat membeli baju raya untuk diri sendiri.

” Ni baju omar ali yang RM800 nangis nangis konon baju raya aku tu.

” Puihh ni baju untuk majlis kahwin adik lelaki dia time sebelum puasa haritu. Colour sama ngn bapak dia pakai. Korang kena game aku dapat maIu. Set4n betul.

” Aku yang belikan baju raya untuk aku dan martin last week. Plan nak beli kan anju baju this week tapi tak kesampaian. Aku tak meIatah sebab aku tengah perhati game dia.” tulis Yas.

Terdahulu menerusi Instastory, Zarina meminta Eilyas memulangkan semula beberapa barangan yang diberikan antaranya telefon bimbit dan beg jenama mewah.

” Kau dah craikan aku… ha jangan maIu-maIu la nak kasi barang-barang aku balik ya, yang kau pakai tu bag, kasut tu…

” Sebab aku bukan sug4r mummy kau ya. Kau dah boleh pergi beli telefon baru ya aku nak telefon aku balik.

” Tolonglah, tak kisah la aku nak phone aku balik dengan beg Gucci tu je macam aku cakap aku bukan sug4r mummy kau! Tak apalah bro semua duit aku kasi kau, aku halalkan,” tulisnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

sumber: mstar, samsontudios via limauasamboi

Previous article“Ibu Dengan An4k Ke Ni..”Tikt0k Iman Suhana,Sekali Benda Lain Pulak Jadi Tumpuan Ramai…
Next articlePelvk civm anak bujang, Zarina Zainuddin ditegur supaya jaga batas – “Anak saya tak ada nafsu yang begitu”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here