Home Petua Tips Azhan Rani Dik3cam Persenda Insid3n Bvnuh Diri Di KLCC

Azhan Rani Dik3cam Persenda Insid3n Bvnuh Diri Di KLCC

223
0

Baru-baru ini, tular mengenai insid3n seorang lelaki m4ut apabila terjvn dari tingkat tiga KLCC dipercayai m3mbunuh diri.

Namun, timbul cerita tak sedap didengar apabila ada yang mempersendakan kem4tian individu tersebut di media sosial, termasuk pelakon Azhan Rani yang didakw4 turut meninggal komen mainkan isu tersebut.

BACA: Peminat Unfollow, Loya Tengok Azhan Rani Tayang Bulu Ketiak

Menerusi satu portal berita, Azhan dilihat ada membalas komen salah seorang netizen yang menjadikan k3jadian itu sebagai ‘jenaka’.

Difahamkan, ‘berkhemah’ itu merujuk pada khemah yang dipasang oleh pihak berkuasa bagi menutup m4yat di pusat beli-belah itu.

Komen itu mendapat pelbagai reaksi dikalangan netizen yang mengec4m tindakan pelakon tersebut serta m3nyifatkan Azhan tidak s3nsitif lebih-lebih lagi insid3n itu bukan perkara kelakar.

Memetik mStar Online, Azhan tampil menjelaskan perkara sebenar bahawa dia tiada niat mempersendakan insid3n terbabit sebaliknya hanya membalas komen b0doh yang ditinggalkan seorang netizen secara s1ndiran.

“Saya dah pad4m pun komen itu, berkenaan komen tersebut, saya cuma jawab secara sinikal tentang ada komen netizen yang kata pasal khemah.

“Dia tulis komen macam itu, saya pun jawab secara main-main. Tujuan saya tulis komen itu bukan sebab tak s3nsitif sebaliknya nak ajar netizen kalau komen itu bacalah dulu berita penuh ins1den tersbeut,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.rotikaya.com/

Previous articlePak Mertua Suka Pelok Dan Ciium Aku, Aku Tak Selesa. Halran Menantu Lain Dia Tak Buat Mcm Tu.
Next articleIman Troye Dih3ntam Peminat K-Pop Gara-Gara Komen Jer4wat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here