Home Petua Tips Setelah Berkata Sesuatu Yang Tidak Baik Pada Arw4h Anak DSV,Akhirnya DSV S4man...

Setelah Berkata Sesuatu Yang Tidak Baik Pada Arw4h Anak DSV,Akhirnya DSV S4man M4lu Azwan Ali

240
0

Bila bercakap kenalah berhati hati sebab zaman ni kalau silap cakap je peguam akan cari,berhati hati ye.

Usahawan kosmetik Datuk Seri Vida mengemukakan sam4n m4lu terhadap Azwan Ali susulan pengacara itu mengh1na kem4tian dua anaknya yang men1nggal dunia dalam ins1den kebak4ran beberapa tahun lalu serta did4kwa mengh1na fizikal anak perempuannya, Cik B.

Dalam tuntutan itu, Vida memberikan tempoh selama 48 jam bermula semalam terhadap Azwan untuk membuat permohonan maaf secara terbuka serta menandatangan surat akuan terbuka untuk menarik balik kenyataan dan vide0 vide0 yang dimuat naik.

Menurut Vida pengh1naan fizikal anak perempuannya dan dua anaknya yang sudah men1nggal dunia disifatkan terlalu per1t untuk diterima.

Ujarnya lagi, dia tidak akan berdiam diri kerana Azwan telah menyentuh isu sens1tif.

 

 

View this post on Instagram

 

Ikutkan hati, Tak mau pun sy buka kes ini Banyak hal lain yg lebih BERFAEDAH Tapi apabila melibatkan ARWAH 2 ANAK SY . TIDAKKAH KAU PUNYA HATI PERUT?? Yg dikatakan RENTUNG HANGUS PADAHAL.. ANAK SAYA TAK RENTUNG PUTIH.. Berpelukan MALAH BRRTUBI-tubi UPATE STATUS . Tudung dibakar.. PerfUme @perfumedsv_hq kau tak rasa Habis modal juta2 Bakar pulak kat sampah.. Sambil makian hamun dgn PERKATAAN . 48 JAM MASA BERJALAN sebelum KES SAMAN . Syg yg nk support sy @perfumedsv_hq Dan nk tahu bgaimanakah WANGINYA PERFUME YG SY AMBIL INSPIRASI DARIPADA OUDS PULUH RIBU SY GABUNGKAN, Untuk LELAKI DAN WANITA . . WASAP IQBAL : 013-679 3446 Atau DM @ahmadiqbalzulkefli . JIMAT RM400 iaitu dgn RM150 dapat 3 botol FREE GIFT PULAK DPT.. Brooch BERNILAI 168 ringgit ,, Tapi sy bole bagi 20 set jer.. Sape cepat buat pembayaran Dia dpt So wasap Iqbal : 013-679 3446 . Credit video : @ahmadiqbalzulkefli

A post shared by Dato’ Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

“Tragedi tersebut merupakan kenangan paling pah1t dan sed1h bagi saya.

Ia juga telah memberikan impak yang besar dalam kehidupan saya yang mana setelah trgedi tersebut saya menjadi murvng tertekan beberapa bulan.

“Memandangkan Azwan telah menyentuh isu sens1tif berkaitan dengan fizikal Cik B dan tr4gedi hitam yang berlaku pada kedua-dua anak lelaki saya, saya tidak akan berdiam diri.

“Oleh itu saya mengambil tindakan untuk memfailkan sam4n m4lu kepada Azwan. Tiada siapa berhak mengh1na fizikal orang lain,” katanya kepada mStar Online.

Difahamkan, Azwan berbuat demikian akibat tidak berpuas hati dan mend4kwa Vida tidak membayarnya setelah membuat kemunculan di sebuah acara yang dianjurkan usahawan itu.

Bagimanapun, Vida berkata Azwan sememangnya dijemput sebagai s4lah seorang artis yang membuat persembahan dengan perjanjian tanpa bayaran.

Malah, Azwan juga bersetuju dengan syarat tanpa bayaran dan hadir untuk memberi kejvtan kepadanya.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : rotikaya

Previous articleBagi Persediaan Untuk Anak Ke 2,Siti Jalani Pembed4han
Next article“Alhamdulillah Selamat Sampai,Aku Terbayang Kau Pun Abam Ada Dalam Pelukan Tu” Fad Dah Sampai Terus Peluk Achey Tanpa Ada Arw4h

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here