Home Petua Tips Bagi Anak His4p Vape, Tindak4n Ibu Bapa Ini Und4ng Kem4rahan Netizen

Bagi Anak His4p Vape, Tindak4n Ibu Bapa Ini Und4ng Kem4rahan Netizen

52
0

 

Sejak semalam kecoh di media sosial apabila tular video anak kecil menghisap vape dipercayai diberikan oleh kedua ibu bapanya sendiri. Perkara itu mengundang kemarahan netizen apabila kedua ibu bapa tersebut menghulurkan vape berkenaan tanpa ada rasa bersalah.

Menerusi percakapan ibunya, sudah 3 kali anak kecil itu melakukannya. Video tersebut dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter yang mengambil video daripada Instagram ibu bapa anak kecil berkenaan.

Susulan tular video tersebut, wanita dipercayai ibu kanak-kanak berkenaan memuat naik kenyataan membidas kecaman netizen.

Malah, wanita itu turut memberi peringatan supaya tidak mencampuri urusan mereka dan dia ada hak untuk memuat naik apa-apa perkongsian di media sosial miliknya.

Video tersebut sekaligus menimbulkan kemarahan netizen yang mengecam tindakan ibu bapa itu yang disifatkan tidak bertanggungjawab apatah lagi memberikan bahan bahaya kepada anak mereka.

Tidak kurang juga, ramai yang bimbang dengan kanak-kanak tersebut berharap agar tindakan dikenakan terhadap ibu bapa tersebut oleh pihak bertanggugjawab.

SUMBER: Twitter

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://gulapop.com

Previous articlePertama Kali Jadi Wanita ‘Hamil’, Posing Uyaina Arshad Bikin Ramai Bimbang!
Next article“Neelofa & Suami Perlu Dipenjar4” – Peguam

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here