Home Petua Tips Disndir Olh Model Viet nam,Sekali Stacy Balas Ayat Padu Sampai Nama Dia...

Disndir Olh Model Viet nam,Sekali Stacy Balas Ayat Padu Sampai Nama Dia Trending di Twitter

184
0

Beberapa hari yg lepas di media sosial berhubung kenyataan balas penyanyi Akim Ahmad terhadap seorang model berasal dari Viet-nam.

Terbaru, nama penyanyi Stacy Anam tiba-tiba menjadi sohor kini dalam Twitter sejak semalam selepas didkwa cmburukan seorang wanita bernama Jaade yang sepatutnya muncul dalam muzik video Rampas nyanyian Akim The Majistret.

Malah, kapsyen yang ditulisnya juga seperti memberi bayangan tentang isu tersebut yang masih berlegar dalam media sosial sejak semalam.

” Selamat ulang tahun kita kahwin sayang! Saya punya Iaki (suami) kan? Jaadeyyy? (jadi),” tulisnya.

Ramai percaya status ditulis oleh Stacy itu ditujukan kepada model yang bernama Jaade itu apabila dia menulis perkataan ‘jadi’ kepada ‘Jaadeyyy’

Perkara tersebut terctus selepas Jaade tidak berpuas hati bbaknya dalam muzik video berkenaan dibuang atas alasan isteri kepada vokalis kumpulan Akim The Majistret iaitu Stacy cmburu.

Pendedahan tersebut mendapat perhatian sehingga ramai ntizen dalam kalangan rakyat MaIaysia berpendapat Jaade tidak sepatutnya membngkitkan isu yang sudah Iapuk.

Rata-rata ntizen menyifatkan Jaade yang juga seorang model itu sebagai gi-Ia glamor kerana mengungkit kembali isu yang berlaku pada 2018.

” Ini kisah tahun 2018, kenapa perlu dibangkitkan kembali. Gi-la populariti agaknya,” ciap seorang ntizen.

Selain itu, terdapat juga pengguna Twitter berpendapat Jaade memutar-belit mesej yang dihantar seorang individu kepadanya berhubung isu tersebut.

” Dia ini terus membuat kesimpulan dengan mengatakan isteri Akim cmburu sedangkan dalam mesej tersebut cuma cakap isteri penyanyi itu tidak menyukainya.

” Bagi saya, Stacy ada hak untuk menolak bbak berkenaan kerana dia yang menulis lirik lagu itu,” ujar seorang ntizen bernama Alexxyoe.

Sehingga kini, tiada kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh Stacy berkenaan isu tersebut.

Bagaimanapun, pelantun lagu Khayalan itu memuat naik sebuah video yang memaparkan dia dan Akim sedang merakam lagu.

Rata-rata warganet turut meninggalkan komen dengan mengaitkan status ditulis Stacy dengan model Viet-nam terbabit.

” Jaadeyyy hahaha.. Steady..! Stacy punya Iaki, org lain panas hati.. Opps! Happy anniversary to both of you..” tulis seorang pengikut Stacy.

Akim atau nama sebenarnya Afiq Hakim Ahmad, 30, mendirikan rumah tangga bersama Stacy atau Ummu Syaikhah Stacy Anam, 31, pada 4 Februari 2016.

Kosmo! semalam turut melaporkan Jaade menddahkan tangkap layar mesej yang memaparkan seorang individu yang terlibat dalam proses pembikinan muzik video Rampas memaklumkan bbak lakonannya telah dibuang kerana isteri kepada vokalis kumpulan itu tidak menyukainya.

Tampil menjelaskan keadaan sebenar, Akim berkata tindakan memadam bbak tersebut bagi menghormati mesej lirik lagu berkenaan yang berkisarkan tentang ibunya, Allahyrham Aminah Bahari yang meninggI dnia pada tahun 2018..

Sumber : kosmo

Previous articleWarga Emas Ini Ditinggalkn Kelaparan di Surau Oleh Ahli Kluarga Sendiri. Trbongkar Kisah Sbenar Bila LZS Datang
Next articleSetelah Dipanggil JAIS sebab ‘Agama Melayu’,Sekali Ustz Abu Syafiq Pula Nak Sman Ibu Yati

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here