Home Petua Tips “Bella Astillah Dedah Sesuatu Yang Terjadi” Ketika Rumah Tangganya Sedang Berant4kan

“Bella Astillah Dedah Sesuatu Yang Terjadi” Ketika Rumah Tangganya Sedang Berant4kan

70
0

Isteri kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Bella Astillah mended4hkan dia pernah dig4nggu suami orang ketika rumah tangganya sedang berant4kan.

Pended4han eksklusif itu dibuat Bella menerusi program bual bicara, Borak Kelamin yang ditayangkan 9 malam ini.

Menurut Bella, dia percaya isu cur4ng ini semakin banyak berlaku di luar sana membabitkan kedua-dua jant1na, baik lelaki atau perempuan.

“Cumanya orang ramai tak tahu kisah mereka seperti kisah Bella. Saya kerap terima mesej di Instagram daripada wanita yang melu4hkan kisah pasangan mereka.

“Bila dengar k3s macam ni, saya sed1h kerana sangat faham perasaan itu. Isu ini berlaku pada kedua-dua jant1na,” katanya.

Jelas Bella lagi, sebagai wanita dia menasihatkan orang ramai supaya teguh dengan pendirian.

“Kita sebagai wanita kena ada pendirian yang kuat. Bella masa fasa berp1sah tu ada suami orang yang cuba dekat dengan Bella.

“Termenung saya memikirkan adakah isteri dia tahu. Kita ada peranan, jadi kita jangan layan.

“Kita boleh je kata tidak pada mereka,” katanya.

Sementara itu menurut Perunding Psikologi keluarga dan Guaman Syarie, Suzana Ghazali, statistik diperolehnya menunjukkan sembilan daripada 10 kes curang membabitkan orang ketiga.

Tambah membimbangkan, tujuh daripada sembilan k3s itu turut membabitkan suami dan isteri orang.

“Paling sed1h ada diantara kes ini, rata-ratanya melepaskan ger4m kepada anak-anak,” katanya.

Pada masa sama, Suzana memberi amar4n kepada mereka yang berdepan dengan isu cur4ng ini tidak segera melu4hkan perasaan di media sosial mahupun ibu bapa.

Apakah sebab dan alasan di sebalik itu, anda harus tonton Borak Kelamin dengan topik Skandal Lunchtime, Mulanya Kesian, Akhirnya Jatuh Cinta, pada 10 Mei, Isnin jam 9 malam hanya di Astro Ria dan On Demand.

Dihoskan oleh Elly Mazlein dan Awal Ashaari, Borak Kelamin juga boleh distrim menerusi aplikasi Astro GO dan perkhidmatan On Demand untuk pilihan yang lebih fleksibel.

Program ini juga diklasifikasikan untuk tayangan 18 tahun ke atas kerana mengandungi aspek kedewasaan yang tidak keterlaluan dalam setiap topik perbincangan.

Sekadar info, Bella berkahwin dengan Aliff pada 9 September 2016 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata Muhammad Ayden Adrian, 3, serta Ara Adreanna yang kini berusia 7 bulan.

Pasangan ini pernah berc3rai pada pada 16 Mei 2019 selepas Aliff beberapa kali kant0i berlaku cur4ng namun rujuk kembali ketika Bella dalam tempoh ed4h.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Previous article“Lepas Kak KM, Kini Adik Iparnya Pula Dis4hkan H4mil..” Normah Damahuri Bakal Timang 2 Cucu
Next article“Nasib Baik Tak Terkncing Mak Aku!.” Gelagat Fizo ‘Prank’ Mama Bikin Ramai Terhibur

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here