Home Petua Tips Muka Berubah Jadi Tua Saat Mengndung, Perkongsian Wanita Ini Jadi Viral

Muka Berubah Jadi Tua Saat Mengndung, Perkongsian Wanita Ini Jadi Viral

261
0

Sejak semalam tular di media sosial perkongsian dari seorang wanita, Nor Sahira yang berkongsi fotonya “berubah menjadi tua” ketika mengndung.

Memang jelas dan ketara perubahan wajahnya sehingga nampak lebih berusia dari keadaan sebenarnya.

Dalam catatan perkongsiannya yang menjadi viral hingga mencecah 15K, Nor Sahira berkata kejadian ini berlaku ketika dia mengandung anak ketiga.

Baca perkongsiannya.

Wajah Sahira berubah sedikit demi sedikit ketika mengandung anak ketiga

Maaf terlalu banyak yang PM tentang gambar yang saya up dekat story. Saya jawab dekat sini yer. Tak larat nak balas satu-satu.
Muka saya berubah teruk masa mengandung 3 bulan anak ke 3 . Muka saya sikit-sikit naik bengkak + sembap + berkedut + hitam . Awak semua terkejut.

Saya berlipat kali ganda terkejut . Tak pernah pembawakan budak seteruk nie. Masa mengandung, hari-hari stress. Nak berdepan dengan orang ramai. Saya cuma mampu senyum  tapi dalam hati,  hncur lebur .

 

Wajahnya nampak berusia dan berubah begitu ketara

Inilah wajahnya yang sebenar. Cantik dan manis orangnya

Tapi lepas bersalin, sikit demi sikit semuaNya hilang. Bengkak mula surut, hidung besar mula elok, kulit makin cerah. Jangan tnya pakai produk ape.

Saya tak pakai pape . Yer ramai kata, terlalu berbeza. Macam org tua, macam nenek. Saya tak boleh menidakkan. Sebab memang itu yang jadi dekat saya .

Alhamdulilah. Syukur kehadrat ilahi. SegalaNya dah back to normal. Terima kasih pada suami Pendekar Laut yg sentiasa puji sy cantik, walaupun saya tahu sebalikNya. Dia nak sedapkan hati isteri dia.

Nasihat untuk gadis remaja, bukan semua orang mengandung akan alami simptom begitu. Jangan ada rasa tkut untuk berkahwin dan mengndung pula kerana semuanya adalah aturan Allah buat hambaNya.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : remaja.my

Previous article“Lelaki Berpakaian Wanita, Berbu4h Dada” – Ezany Nizariff Buat Laporan P0lis Terhadap Usahawan Kosmetik?
Next article‘Guna Gelaran PU Tu Dengan Betul’ Setelah Di Hentam Oleh PU Syed ‘Siapa Janna Nick” Ini Respon Balik Janna

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here