Bidadariku I Love You Sayang, Ucapan Ustaz Ebit Lew Untuk Isterinya Buat Ramai Tersentuh

Nama pendakwah selebriti, Ustaz Ebit Lew yang sering kali muncul di media sosial dengan kerja amal yang dilakukan diseluruh Malaysia tak asing lagi untuk semua.

Ustaz Ebit Lew merupakan seorang idola kepada warganet termasuklah menjadi inspirasi untuk selalu berbuat baik kepada isteri.

Terbaharu, menerusi video pendek yang dimuat naik di laman Instagram miliknya Ustaz Ebit Lew yang sedang berada di sebuah pulau di Iceland bersama ahli keluarganya.

Di samping percutian itu, ucapan Ustaz Ebit Lew buat isterinya yang sangat romantik dan penuh rasa cinta.

“ Bidadariku, I love you sayang. Dunia berubah. Tapi cinta kita sampai syurga dengan izin Allah. Setiap hari abang jatuh cinta padamu bidadariku.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ebit Lew (@ebitlew)


“ Terima kasih ya Allah. Terima kasih ya Allah. Bidadari yang berada disisi. Berkorban berjuang dari mula kita berkenalan sehingga hari ini.

“ Melalui perjuangan ini tak senang tapi ini perintah Allah sampai kita pejam mata dari dunia ini. I love you bidadariku sayang. katanya

Selain itu, Beliau juga dikenali sebagai seminar motivasi kekeluargaan miliknya, Keluarga Sunnah dan pemilik rangkaian pasar raya Elewsmart.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian ini telah mendapat 452,360 tontonan dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata tersentuh dengan ucapan Ustaz Ebit Lew.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Instagram Ebitlew/https://www.malaysiarepoter.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*