Home Petua Tips “Sang Ibu Tdk Benci Anak Tp Tak Reda Cara Suami Pd Anak”....

“Sang Ibu Tdk Benci Anak Tp Tak Reda Cara Suami Pd Anak”. Ibu Hannah Delisha Wujudkan Ada Kisah Sembunyi Dgn Menantu

156
0

Pada hakikatnya mana ada si ibu tak sayang anak kandung sendiri,ibu ayam pun kalau k4cau anak dia akibatnya kita kena ser4ng la dengan kepak dia.

Begitulah kita kena faham setiap apa yang berlaku kita kena berhati hati buat andaian kerana berat mata memandang berat lagi bahu memikul.

Kini nampaknya masih jua berterusan dengan kiasan di media sosial, ibu Hannah Delisha kini memberi bayangan terbaharu mengenai konflik yang mungkin berlaku antara mereka.

Menerusi nukilan yang dikatakan sebagai epilog atau drama terakhir, Noor Ashikin Ahmad kini dilihat seolah-olah memberi isyarat bahawa ‘sang ibu’ dalam kisah yang cuba disampaikan tidak membenci anaknya.

Sebaliknya Noor Ashikin memberi petunjuk seperti wujud masalah antara dia dan pasangan pilihan anaknya itu sejak sekian lama.

 

“Beliau tidak merestui perhubungan sang anak dan pasangannya sejak mereka belum bernikah lagi kerana kejadian ‘Al-Kisah yang membelenggu’ yang terjadi di antara sang ibu dan pasangan sang anak.

“Sang ibu sudah tidak restu daripada awal lagi perhubungan mereka kerana apa yang terjadi,” tulisnya tanpa menjelaskan dengan terpeinci tentang kisah berkenaan.

Pada 18 Februari lalu Hannah atau nama sebenarnya Hannah Adlina Blackburne Birch, 25, mengejutkan ramai dengan berita perkahwinannya dengan aktor Singapura, Imam Shah, 32, menerusi perkongsian foto di Instagram.

Namun kontroversi mula menghimpit penyanyi ini selepas ibu kandungnya sendiri tampil memberi bayangan bahawa perkahwinan itu tidak direstui.

Selepas itu timbul pula dakwaan kononnya dia menyembunyikan perkahwinan yang dikatakan sudah pun berlangsung pada

Februari 2020, setahun lebih awal daripada tarikh pasangan itu berkongsi foto majlis pernikahan bertarikh 18 Februari 2021.

Bukan itu sahaja, ibu mentua Hannah iaitu Mariana Yati turut mendakwa menantunya itu berdepan masalah dengan ibu kandungnya sejak sekian lama.

 

Hannah dan Imam dikatakan sudah berkahwin pada Februari tahun lalu.

Sementara itu menerusi nukilan terakhirnya juga Noor Ashikin dilihat cuba meluahkan perasaan selepas mendapat berita mengenai perkahwinan anaknya.

“Sang ibu serta keluarganya hanya tahu tentang berita pernikahan sang anak sewaktu yang sama dengan anda.

“Sang ibu tidak membenci sang anak, tetapi tidak reda dan restu dengan cara, etika dan norma perkara ini dikendalikan oleh sang suami pada anaknya serta cara pihak yang sewaktu dengannya, mengendalikan perkara ini.

“Pasti sang suami mempunyai seorang ‘ibu’. Bagaimana rasanya jika ini terjadi pada diri ibu sang suami dan keluarganya?” demikian luah Noor Ashikin.

sumber : mstar

Previous articleAda D4kwaan individu diku4rantin dihidang menu b4bi, Ini reaksi MKN Perak
Next articleTvlar Smbilan Wanita Bajau Laut Ta Pkai Pelitup Muka Kena Smn RM10 Ribu Penj4ra 6 Bulan Tika Mnta Sedekah.Sekali Ini Respon Polis

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here