Trending

Akhirnya Zizan Razak Luah Sesuatu tentang jodohnya,mendapat respon baik dari Netizen

Untuk pengetahuan ramai, pelakon dan pelawak terkenal ini merupakan selebriti yang paling popular  menerusi laman Instagram dengan mempunyai 6.8 juta followers. Ternyata, posting terbaru daripada Zizan Razak yang juga bergelar penyanyi popular dalam industri tanah air telah mendapat perhatian ramai peminat dan pengikut.   Difahamkan masih berstatus solo, kata Zizan Razak menerusi Instagram lebih baik ‘single’ yang menyenangkan…

Trending Viral

‘Drama Spontan 17’ dari awal sampai habis bikin penonton gelak besar..

Jika anda peminat setia ‘Drama Spontan’, pastinya anda sudah menonton episod terbaru yang ke-17 dan pada kali ini bertajuk BuIi pula. Meskipun baru dimuat naik 4 December, kelmarin dilaman Youtube milik Syahmi Sazli kini sudah trending dan meraih lebih 830,000 tontonan. Drama Spontan 17 jadi perhatian Malah, pelbagai maklum balas juga ditinggalkan menerusi episod terbaru yang mana lakonan…

Trending

Tiak Berkerak Peminat Persoal Bawah Lengan Elisya Sandha

Pelakon cantik yang juga adik kepada pelakon Fasha Sandha, Elisya Sandha ada berkongsi beberapa keping foto ketika menghadiri majlis sebuah majalah fesyen, baru-baru ini di Kuala Lumpur. Hadir mengenakan persalinan poIos putiih tanpa lengan lengkap berseluar, penampilan bintang cantiik tak dinafikan memukau pandang. Bagaimanapun, dalam kebanyakan komen, ada seorang individu yang membayangkan bahagian bawah lengan…

Trending

Perkahwinan Kami Sememangnya Boleh Dikatakan Atas Aturan Keluarga

Pelakon Ummi Nazeera dan suaminya, Mohd. Izzar Anwari telah menyambut ulang tahun perkahwinan kedua mereka semalam. Menerusi entri di Instagram, Izzar berkongsi ucapan dan luahan kepada isterinya sempena ulang tahun perkahwinan mereka pada tahun ini. “Bismillahirrahmanirrahim. Alhamdulillah. Dah genap dua tahun kita bernikah ye @umminazeera. Pelbagai saat suka & duka dah kita lalui bersama dan…

Trending

Saya Tak Pernah Menyepi Sentiasa Ada Bila Ramai Tak Sngka Ini Penamplan Mamat Exist

Penyanyi Mamat Exist mengakui kesal apabila ada pihak yang mendakwwa dirinya seperti tenggeIam timbul dalam industri hiburan tanah air. Menurut Mamat, sehingga kini dia masih menerima tawaran nyanyian dan undangan bagi mengadakan persembahan. “Sedih apabila orang kata perjalanan karier saya tenggelam timbul, sebenarnya  ia bukan macam tu. “Perjalanan seni saya mungkin ada masa orang tak…

Trending

Mini Cooper RM 4,500 Je? Ini Senarai Kereta Sita JPJ Yang Akan Dilelong Serendah RM450 Ogos Nanti

Korang yang tengah nak cari kereta lain, atau sesiapa yang baru nak pakai first car, boleh lah ke JPJ Bukit Katil pada 15 Ogos ini sebab mereka ada buat lelongan kereta dengan harga murah! Ada 84 kereta yang akan dilelong bermula jam 9.30 pagi. Mini Cooper RM 4,500 Pengarah JPJ Melaka, Muhammad Firdaus Shariff, berkata antara kereta-kereta…

Trending

Gaji Dibayar Beratus-Ratus Sehari, Pemuda Kongsi Keseronokan Kerja Offshore Medic

Apabila berbicara tentang kerja di luar pesisir atau offshore, pasti ramai membayangkan kerja berisik0 tingggi, jarang pulang ke rumah dan bergaji bessar. Namun tak ramai yang tahu saluran untuk bekerja di sana. Bagi anda yang mengimpikan pengalaman bekerja di pelantar minyak dan bergaji lumayan, perkongsian oleh pegawai perubatan offshore, Bell Dakao ini akan menjawab persoalan…

Trending

Kau boleh bagi makanan beruIt, bbi la kau Pelanggan mengamk temui uIat dalam makanan yang dijamah

Viral di media sosial klip video seorang pelanggan lelaki memarahi beberapa pekerja di sebuah kedai mamak yang mendakwwa makanannya dicemari ulat. Lelaki terbabit berang apabila mendapati makanan yang dipesannya dicemmari beberapa ekor uIat yang ditemui dalam ayam goreng setelah dia hampir habis menjamah makanan tersebut. Tidak berpuas hati dengan apa yang berlaku, lelaki itu kemudian…

Trending

Aku Tak Mahu Lihat Isteri Tercinta Masuk Neraka Gara-Gara Aurat Tangisan Suami

Allahu, beruntungnya Shireen Sungkar dikurniakan seorang lelaki yang sangat menjaga peribadi dan aurat isteri tercinta. Tidak pernah lelah mengajak isteri ke arah kebaikan sejak perkenalan hingga bergelar suami isteri… usaha Teuku Wisnu akhirnya berhasil apabila adik Zaskia Sungkar ini terbuka hati untuk berhijab. Menceritakan detik manis itu dalam sebuah program televisyen di Indonesia, Shireen mengakui…

Trending

Dulu Nak Duduk Minum Tepi Bangku Mall Pun Aku Segan, Sekarang Apa Ada Hal

idak pernah mengeluh sejak bergelar ibu kepada bayi kecil, pelakon Shakilla Khoriri bagaimanapun menegaskan perkongsiannya ini hanya sekadar menyatakan hakikat hidup seorang ibu yang mempunyai anak. Kongsinya menerusi Instagram, sejak kelahiran pertama hatinya itu, banyak perkara yang tidak mampu dilakukan untuk diri sendiri kerana terikat dengan tanggungjawab. “Bila dah ada anak ni banyak perkara yang…