Home Petua Tips Apa hubungan kakak Neelofa dan Engku Emran?

Apa hubungan kakak Neelofa dan Engku Emran?

225
0

Spekulasi kini melanda kakak kepada seorang selebriti terkenal, Neelofa iaitu Noor Nabila dengan bekas suami Laudya Cynthia Bella dan aktres popular, Erra Fazira iaitu Engku Emran pula.

Tiada angin tiada ribut, timbul gosip di Cari Forum terkait kakak kepada seorang selebriti terkenal iaitu Noor Nabila dengan bekas suami Laudya Cynthia Bella iaitu Engku Emran pula.

Tular foto di Cari Forum dimana netizen mendakwa Engku Emran berada di rumah Nabila ketika sesi usrah bersama Ustaz Wadi.

Spekulasi kini melanda kakak kepada seorang selebriti terkenal, Neelofa iaitu Noor Nabila dengan bekas suami Laudya Cynthia Bella dan aktres popular, Erra Fazira iaitu Engku Emran pula.

Ini berikutan tular foto di media sosial.

Netizen mendakwa Engku Emran berada di rumah Noor Nabila ketika sesi usrah bersama Ustaz Wadi.

 

 

Malah, ada mendakwa Noor Nabila sudah bertunang dengan Engku Emran dan tertanya-tanya siapakah yang akan berkahwin dahulu sama dia atau Neelofa.

Namun tidak dapat dipastikan sejauh mana kebenaran dakwaan tersebut dan mungkin kehadiran Engku Emran hadir ke rumah Noor Nabila atas jemputan sahaja.

Terdahulu Engku Emran telah berpisah dengan  artis popular Indonesia Laudya Cynthia tahun lepas . Sebelum itu mereka

disatukan sebagai suami isteri pada 8 September 2017 dalam majlis tertutup di Kuala Lumpur.

Engku Emran pernah berkahwin dengan artis ternama Malaysia, Erra Fazira dan dikurniakan seorang cahaya mata, Engku Aleesya.

 

Apa kata netizen

 

Terdahulu, Nabila sah bercer4i dengan Sharnaaz Ahmad pada Julai tahun lalu selepas hampir setahun berdepan kemelut rumah tangga.

Sumber : rotikaya

Previous articleTreler Itu Yg L4nggar Kerngka Besi Sebabkan Perancah Besi Jatuh Dua2 Laluan.Rupanya Pemndu Treler P0sitif D4dah
Next article“Besok anak bini ko kena jngkitan baru terkinja” Netizen Sound Bila Suhaimai Saad Tolak Vaksin Dan Lbh Rela M4ti

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here