- HIBURAN

Dah 10 Kali Tengok, Berdekah Ketawa. Video Aliff Syukri Cuba Manjakan Kucing Siap Pakai Helmet Buat Netizen Terhibur

Tudia Datuk Aliff Syukri, sekali sekala tak buat kecoh tak sah agaknya. Mana tidaknya, lihat saja video terbaru yang dimuatnaik di IG beliau sedang cuba bermanja dengan kucing beliau Dodi.

Terdahulu jutawan kosmetik terkenal abang terlajak laris telah memuatniak gambar dan video di laman Instagramnya apabila membeli seekor kucing terbaru peliharaannya yang cukup comel tapi garang.

Kucing terbaru kepunyaan Datuk Aliff diberi nama Dody, tahukah anda bahawa kucing berkenaan dibeli oleh Datuk Syukri dengan harga RM30,000.

“Nama dia dody …keluarga baru saya..sy baru je beli kucing ni..dah lama kumpul duit nak beli kucing ni rm30k .. Kena oder dulu sebulan baru sampai,” tulis beliau di laman Instagram.

Difahamkan ia mungkin dari jenis Savannah Cat, iaitu hasil kacukan daripada baka Serval (kucing hutan Afrika) dan kucing siam pada tahun 1986 oleh Judee Frank.  Kucing Savannah mukanya lebih macam kucing biasa iaitu telinga lebih keci.

Sementara kucing baka ini berbentuk badan yang macam kucing normal, dan warna bulu yang lebih kelabu. Rekod harga termahal kucing ini pernah dibeli mencecah RM200,000 di mana tergolong dalam baka kucing paling mahal di dunia.

” Mulai hari ni sy akan berusaha manjakan dia… tengah proses menjinakkan dodi sebb nak bawa dia jalan di taman unah saya.. full vedio ada di youtube tv terlajaklaris gi lah tngok..

kalau korang nak tngok mcm mana kehidupan sy dan sekeluarga… blh buka youtube sy sy update hari hari ala2 paprazi… blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa..tpi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul..”

Jom baca apa komen netizen di bawah

1) Aduhai… DS cmno nk bukak Kelab Sarkas ni? Kan mcm2 dah jd. X nk ke? Xleh move on betul la dgr dato @aliffsyukriterlajaklaris jerit ..

2) Hahaahahaha dato lawaaakkk sangatt. Geramm jee tgkk. I dont know why people hate you bila masuk isu dody ni

3) Dah 10kali tgk.. kelakar.. Akak pun seram tgk dodi Ni. Sekali dia cekau. seminggu x baik lg. Hahaha siap pki helmet bagai…

4) Kena rajin tunjuk muka sambil bawa makanan… Lama2 dodi kenal dato’ sebagai tuan dia.. harap dato’ bersabar

5) Kelakar lh..haha…smpai ulngx2 aq tgk. grang nye dodi. Dato’ baca walad dholin 7X pastu hembus kat dodi nti jinak le dia.. buat selalu ye

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Newscoviral

Sumber: ig aliffsyukri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *