Home Petua Tips Dah 2 Tahun Tak Dapat Balik Raya, GADlS Menang!s Dapat Parcel...

[VIDEO] Dah 2 Tahun Tak Dapat Balik Raya, GADlS Menang!s Dapat Parcel Kerepek Buatan Ibu

53
0

Pada tahun ni ramai yang terp4ksa batalkan hasrat untuk pulang menyambut Aidilfitri di kampung kerana terp4ksa akur dengan arahan Perintah KawaIan Pergerakan (PKP) dikeluarkan oleh ker4jaan.

Bagi yang diperantauan, semestinya rasa rindu kepada keluarga di kampung itu tak dapat dibendung lagi-lagi jika tak dapat bertemu lebih dari setahun.

Menang!s dapat parcel dari ibu.

Baru-baru ini, seorang gadis menjadi perhatian netizen apabila dia berkongsi momen kesed!hannya yang tak dapat menyambut hari raya nanti bersama keluarga tersayang.

Gadis yang dikenali sebagai Intan Atilia itu memuatnaik posting di akaun TikToknya dimana dia mendapat parcel daripada ibunya di kampung.

Namun apa yang sed!h untuk dilihat, isi parcel tersebut adalah kerepek buatan ibunya yang dia gemari. Dia terus mencuba kerepek tersebut dan kelihatan sebak kerana rindu kepada masakan ibunya.

Intan yang sekarang ini menetap di Shah Alam sendirian memberitahu bahawa dia sudah 2 tahun tak pulang ke kampung dan merupakan anak bongsu dalam keluarga. Alaaa siannya diaa.

“2 tahun tak balik. Anak last plak tu. hidup sorang kt bandar. Sed!h rasanyaa”

Posting Intan itu sehingga kini meraih hampir 300k views..

“Saya tgok pon keluar air mata… padahal mak dekat sebelah”

Menjengah ke ruangan k0men, ramai sebenarnya yang kasihan dengan nasib Intan. Seolah-olah mereka memahami isi hatinya yang dah 2 tahun tak dapat pulang bertemu ibu bapanya.

Kepada sesiapa yang tak boleh balik kampung tu bersabar banyak-banyak yaa. Kita kena akur dengan arahan dikeluarkan untuk kebaikan bersama. Kalau semua nang!s, min pon nak nang!s jugakla!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : /sinetronmalaya.com/

 

Previous articleFoto Bell Ngasri & adik undang ramai tertanya2 rahsia kekal ’17 tahun’
Next article[VIDEO] Suara Dah Sedap Sekali Takbir Raya Jadi Doa Iftitah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here