Home Petua Tips “Dalam pantang tu tk payah la kot turun padang…” Netlzen tegor ,Wawa...

“Dalam pantang tu tk payah la kot turun padang…” Netlzen tegor ,Wawa Zainal Bantu Mngsa Sampai Redah Banjlr

60
0

Umum tahu, pelakon Wawa Zainal baru sahaja melahirkan anak keempat dan masih dalam tempoh berpantang. Bagaimanapun, usahawan terkenal ini tetap aktif bekerja malah turun padang membantu mngsa banjlr di Selangor.

YaAllah sayunyaHati

Menerusi hantaran di Instagram (IG) miliknya, Wawa, 30, dilihat bertungkus lumus menolong mangsa-mangsa banjir bersama pekerjanya. Dalam video tersebut, Wawa juga ditemani suami tercinta yang juga merupakan pelakon Aeril Zafrel.


Mengenakan pakaian berwarna hitam, Wawa membeli barangan keperluan seperti lampin pakai buang bayi, sejadah, telekung dan bantal di sebuah pasar raya.

Pemilik nama Nur Hawa Zainal Abidin juga meredah kawasan limpahan air semata-mata untuk menghantar barangan kepada mereka yang memerlukan.

Dasyat ni boleh redah air

Biarpun tindakan itu mulia, ‘makcik bawang’ tetap meninggalkan komen berbaurTeguran dan bebelan. Rata-rata pengikut mula mengingatkan pelakon drama Cinta Qaseh untuk berpantang sepenuhnya dan tldak terlampau ligat.

@asyikinahmad: Dalam pantang tu tk payah la kot turun padang. Orang faham saja. Walaupun dah anak empat ke 10 ke, dalam keadaan diri ‘k0tor’ itu, faham-faham saja. Pergi pula tempat bhaya dan tk bersih dengan ada baby kat rumah.

@ummi_zarazaidazarif: Dalam pantang boleh redah air banjlr, dhsyat sangat ni. Memang tk ada sapa boleh ganti ke kerja Wawa tu huhu.

@afizaradamalriana: Wawa. Jaga diri baik-baik. Baru 24 hari pantang, dalaman belum kuat lagi tu.

@acik_qa: Allah elok awak sarung kasut, Wawa. Bhaya kalau ibu jari kaki tersepak, terlnggar atau tertlmpa apa-apa. Semoga dalam lindungan selalu.

@ummuaiynul: Ya Allah. Aku pula yang rlsau dengan Wawa ni, pantang tk habis lagi. Semoga Allah permudahkan urusannya, diberi kesihatan yang baik untuk Wawa.Subhanallah.

Pada 30 November lalu, Wawa selamat melahirkan anak keempat di sebuah pusat perubatan swasta di Selangor.

Terdahulu, Aeril dan Wawa mendirikan rumah tangga sekitar tahun 2013. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, 7 Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 5, dan Ayya Soffya yang kini berusia setahun.

KOMEN NETIZEN:

Sumber : ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.applehijau.com/

Previous articleAdi Putra bantu jual ikan, sayur di pasar pagi
Next articleTak R4mai Tahu, Fazley Bongk4rkan 2 R4hsia Di sebalik Konsert Siti Di London

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here