Home Petua Tips Laju Betuii Tersebar, Ntizen Dkwa NeeIofa Dan Suami Tiba di Langkawi Dan...

Laju Betuii Tersebar, Ntizen Dkwa NeeIofa Dan Suami Tiba di Langkawi Dan Ini Sebab Kantoi

318
0

“Betul ke ni? kalau betul happy honeymoon. Ini kata kata seorang netizen bila ada foto Neelofa dan suaminya berada di Langkawi.

Cepat betul orang ni,baru je kahwin sememangnya nak nikmati hari hari indah bersama tapi time PKP ni ramai dah yang mempersoalkan .

 

Peminat di Langkawi tu

TuIar skeping gmbar di laman Twitter mendkwa NeeIofa selamat tiba di Langkawi, tiga hari selepas selebriti popular itu mndirikan rumh tangga.

Mnerusi laman Twitter, pengguna Arxxxxmand memuat naik tngkapan skrin sebuah posting dari laman Facebook memaparkan seorang wanita berpakaian serba hitam bersama seorang lelaki berkemeja putih serta kopiah.

Tngkapan skrin yang menulis ‘Selamat datang ke Langkawi NeeIofa’ itu sekali gus mengundang ntizen bagi membuat andaian dan spkulasi terhadap selebriti berusia 32 tahun itu.

 

 

Menerusi pemerhatian di laman Facebook pula, seorang pengguna bernama PakYuss MoSalah berkongsi dua keping gambar dipercayai bersama NeeIofa dan suaminya Haris Ismail dengan meletakkan ‘tag’ lokasi di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi.

 

Tugas-tugas khas, bawak pengantin baru Neelofa pusing-pusing Langkawi,” tulis PakYuss MoSalah.

Berikutan itu, warganet di Twitter mula memberikan pelbagai reaksi mengenai dkwaan tersebut terutama soal rentas negeri.

Guna agensi kot?

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan kesahihan gambar-gambar tersebut. Malah, tiada sebarang muat naik dikongsi di media sosial bekas pengacara MeleTOP itu mengenai dakwaan berkenaan.

 

 

Terdahulu, pengurus acara majlis pernikahan selebriti popular dan pendakwah bebas akan dipanggil pada hari ini bagi membantu siasatan berhubung pematuhan prosedur operasi standard (SOP).

Menurut Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Mohamad Zainal Abdullah, selain daripada pengurus acara berkenaan, beberapa saksi lain termasuk pekerja hotel turut akan dipanggil bagi memberi keterangan.

” Semalam, pihak polis sudah mengambil keterangan pihak htel dan hari ini, dijangkakan akan ambil keterangan dari pengurus acara majlis berkenaan.

” Saksi-saksi lain juga akan dipanggil dalam masa terdekat,” katanya ketika ditemui di sini, hari ini.

Mohamad Zainal berkata, orang ramai diminta untuk tidak salah faham berhubung pengeluaran kompaun terhadap kesalahan meInggar SOP.

Terima maklumat selepas majlis habis

” Polis menerima maklumat selepas gambar berkenaan tular kerana majlis diadakan secara tertutup, jadi siasatan perlu dijalankan.

” Kalaulah majlis itu masih berjalan dan ketika itu juga polis menerima laporan mengenai perInggaran SOP, sudah pasti kita akan ke lokasi dan mengeluarkan kompaun,” katanya.

Menurutnya, siasatan perlu dijalankan bagi mengenal pasti gambar yang tular termasuk kesahihan gambar terbabit sebelum tndakan lanjut diambil.

” Masyarakat tidak perlu khuatir, tidak ada pilih bulu dalam pelaksanaan SOP, tndakan sewajarnya akan di ambil selepas kertas siasatan lengkap dan diserahkan kepada Jabatan Peguam Negara,” katanya.

HarianMetro kelmarin melaporkan selebriti popular, NeeIofa atau nama sebenarnya, Noor NeeIofa Mohd Noor selamat diijabkabulkan dengan pelakon dan pendakwah bebas, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz, 26, di hotel terkemuka di sini.

Pasangan itu dinikahkan adik NeeIofa iaitu Mohd Aqief Mohd Noor dan menerima mas kahwin berupa sebentuk cincin.

Namun, satu gambar tular di media sosial mendkwa majlis yang dianjurkan itu tidak mematuhi SOP yang ditetapkan Majlis Keselamatan Negara (MKN).

Sumber:two.e-kisah,newscoviral

Previous article“Dia hanya nak t1pu ibunya” Viralkan Kes S4man P4lsu RM 10K, Uncle Kentang Mohon Maaf Pada Polis Ipoh
Next article‘ Abang Ami Azzizol Sudah Dijumpai’ Berakhir Sudah Penantian

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here