Home Petua Tips Bila Pihak P0lis Dan B0mba Pujuk Dia Ugvt Nak Terjun.Skali Bekas Isteri...

Bila Pihak P0lis Dan B0mba Pujuk Dia Ugvt Nak Terjun.Skali Bekas Isteri Dtg Pujuk Dia Turun Krn Sebab Ini

217
0

“Pihak p.lis dan b.mba berusaha memujuk lelaki ini tapi dia kata dia akan terjun” kata Ketua Polis Daerah Gombak bila ada seorg lelaki cuba buat sesuatu yg diingini.

Tertekan dengan masalah rumah tangga selepas bercer.i dengan bekas isterinya menyebabkan seorang lelaki berdiri di atas tembok pembahagi jalan dan cuba terjun di Jambatan Rawang By Pass dari

arah Selayang menghala ke Sungai Buaya, di sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe berkata, Pusat Kawalan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak menerima panggilan MERS 999 daripada

orang awam pada 1.30 tengah hari memaklumkan kejadian itu.

Menurutnya, sepasukan anggota dari Balai Polis Rawang dan unit kereta peronda polis (MPV) bergegas ke lokasi kejadian bersama pihak bomba.

“Ketika polis dan bomba sampai, lelaki berusia 50 tahun itu sedang berdiri di atas pembahagi jalan sambil berpaut di tiang lampu jalan di atas Jambatan Rawang Bypass dan cuba t.rjun dari jambatan itu.

“Pihak polis dan bomba berusaha memujuknya supaya tidak terjun dari jambatan pada ketinggian 100 meter, namun dia enggan dan meng.gut akan terjun,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Arifai berkata, ketika dalam proses memujuk lelaki itu, seorang wanita berusia 50 tahun dipercayai bekas isterinya datang untuk memujuknya.

Beliau berkata, lelaki itu akhirnya berjaya dipujuk bekas isterinya dan diselamatkan dengan bantuan pihak polis serta bomba.

“Lelaki itu kemudian dit.han sebelum siasatan mendapati dia bertindak sedemikian kerana menghadapi krisis rumah tangga dengan bekas isterinya dan sudah bercer.i pada 12 Januari lalu.

“Lelaki itu dalam usaha memujuk bekas isteri untuk rujuk semula dan ia adalah perkahwinan keduanya selama empat tahun serta tidak dikurniakan zuriat,” katanya.

Beliau berkata, siasatan dijalankan mengikut Seksyen 309 K.nun Keseks.an dan suspek akan dit.han reman esok bagi membantu siasatan lanjut.

Menurutnya, siasatan mendapati suspek baru berhenti kerja sebagai pemandu peribadi dan tidak mempunyai rekod jen.yah lampau.

Sumber : hmetro

Previous articlePrlekeh Guru Ngajar Bhasa Inggeris Terus Kn Gntung Tugas.Nak Hrp Dia Ckp Mat Saleh Siang Malam Ke – Netizen
Next articleGuru Bahasa Inggeris Ini Mula Bersuara Lepas Kena Gelak. Tak Sangka Ini Respon Guru Itu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here