Home Petua Tips “Sekiranya Saya Sudah Hamil, Pastikan Skrip Itu..” Ini Makluman Awal Elly Mazlein...

“Sekiranya Saya Sudah Hamil, Pastikan Skrip Itu..” Ini Makluman Awal Elly Mazlein Yang Ada Makna Tersirat

208
0

Penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein akui dia dan suami, Mohamad Azlan Che Noh ada merancang untuk berbulan m4du di London tidak lama lagi.

Mengikut perancangan, keduanya akan ke sana menjelang musim cuti persekolahan beberapa bulan lagi.
“Jadual saya penuh hingga bulan Julai.

Akan tetapi insyaAllah kami ada merancang untuk bulan m4du pada Mac depan. Tapi kami pergi bulan m4du bukan berdua ya.
“Kami akan pergi bertiga, tak kan tinggalkan anak.

“InsyaAllah kita akan ke L0ndon, sepanjang musim sekolah. Tapi itu adalah perancangan  sahaja,” katanya kepada MH.

Ditanya mengenai perancangan cahaya mata, Azlan yang bertugas sebagai guru mewakili isterinya, tidak menolak rezeki zuriat andai dikurniakan awal.

“Perancangan zuriat pula, kalau segera okaylah,” katanya ringkas.

Ditanya mengenai hal tersebut memandangkan jadual seni penyanyi Bungaku Bakawali itu penuh sehingga Julai, bintang itu memberitahu dia awal-awal sudah memaklumkan sebarang kemungkinan kepada pihak produksi.

“Jujurnya, saya sudah ada beritahu dengan pihak produksi yang terlibat, sekiranya saya hamil pastikan skrip itu ada melibatkan saya meng4ndung.

“Saya sudah maklumkan awal-awal kepada produksi yang akan saya sertai nanti dan setakat ini, tiada masalah,” jelasnya.

Terdahulu, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 18 Januari lalu di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur dengan sekali lafaz.

View this post on Instagram

 

Venue Dewan Merdeka World Trade Centre, Kuala Lumpur @worldtradecentrekualalumpur FB Worldtradecentrekualalumpur Deco & Planner by Reka Teemor @Rekateemor . Dress kakaklina by jimmy couture @jimmycouture . Dress sefhia by @epul_senitravision Tuxedo Mohamad Azlan by senitra@epul_senitravision . Live Feed CST PRODUCTION @cstproduction . Emcee @zulinaziz PR Media @sakirinaca90 . Make-up @annacjmakeover_oficial Hair-do @gebrielpadan . Photographer @faridismproduction . Videographer @faridismproduction @blastphere_ventures Doorgifts @the_prettypastel Wedding cake by Mad About Cake @madaboutcake_official Hand Bouquet @mad.about.bunga . Deco Hantaran Lelaki dan Perempuan @rekateemor Earrings n Accesories @jimmycouture Performance @akimahmad @nizamlaksamana3011 @gmiescreen @intansarafina . Aris Ariwatan . Bridesmaid @nad.zainal @jasmineashraff @fashasandha @azzaelite @intansarafina @lindabeego @ritrud727 @farahdhiya_fd Dress Bridesmaid by Adam Rashid @adam.r_lamaison . Make-up Bridesmaid @gebrielpadan @erwannymakeover @appless81 Sound, Lights & LED : Urbandjz Event Solution @deejay_jeevan Photobooth @raaiq.booth . #NikahAzlanEllyMazlein #wtckl

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

 

Sebelum ini, Elly mendirikan rumah tangga dengan pengarah, Azmi Hatta, pada 9 November 2014 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Putri Sara Sefhia, 4.

Kemudian keduanya berpisah pada 15 Oktober 2015.

Sumber MH dan Instagram Elly Mazlein

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Previous article“Ia 10 minit Yang Meny4kitkan” Bila Kena Kr1tik Tayang Freehair , Sharifah Rose akhirnya buka cerita sebenar
Next articleGelak Macam Mona Kampung People,Pelajar ‘Masuk air’ Berjaya Buat Parodi Lakonan Elly Mazlein Jadi Tvlar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here