Home Petua Tips Kes Temb4k Isteri, Dua Suspek Akn Didkwa Esok. Ini Respon Ketua Polis...

Kes Temb4k Isteri, Dua Suspek Akn Didkwa Esok. Ini Respon Ketua Polis Johor

185
0

JOHOR BAHRU Dua suspek termasuk suami kepada wanita yang m4ti ditemb4k sebelum m4yatnya ditanam di sebuah ladang di Felda Papan Timur, Bandar Penawar, Kota Tinggi dekat sini pada 1 Mac lalu akan dituduh esok.

Ketua Polis Johor, Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata, suspek utama yang berusia 43 tahun serta rakannya yang berusia 32 tahun akan did.kwa mengikut Seksyen 302 Kanun Keseks.an kerana membv.nuh.

“Jika tiada halangan (suspek) akan dituduh di Mahkamah Majistret Kota Tinggi pada 16 Mac (esok),”katanya ringkas.

Terdahulu, suspek yang juga suami kepada wanita berusia 38 tahun dan rakannya direman selama enam hari bermula Jumaat 5 Mac sebelum disambung enam hari lagi sehingga esok (16 Mac).

M.yat kerani sumber manusia sebuah kilang swasta ditemui di dalam tong berwarna biru yang ditanam suaminya berhampiran sebuah ladang di Felda Papan Timur, Bandar Penawar, Kota Tinggi dekat sini 5 Mac lalu.

Rahsia pembv.nuhan kej4.m itu terb0ngkar selepas jiran yang juga rakan baik suspek memberi maklumat kepada polis ketika siasatan berhubung kes orang hilang yang dilaporkan suspek dijalankan.

Ibu kepada dua anak itu m4.ti ditemb4.k kira-kira pukul 2.30 pagi, 1 Mac lalu dengan menggunakan sen4.pang angin pada jarak dekat di rumah kediaman pasangan itu di Taman Sri Saujana, Kota Tinggi sebelum m.yatnya ditanam di kawasan ladang berkenaan.

Sumber Kosmo

Terdahulu berita

Gara-gara menuntut cer4.i secara fasakh, seorang wanita m4.ut selepas dipercayai ditemb.k suaminya secara dekat, menggunakan sen4.pang angin ketika sedang tidur di rumahnya di Taman Saujana, Kota Tinggi, Isnin lepas.

Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata dalam kejadian pada 2 pagi itu, berlaku perselisihan faham antara pasangan tersebut sebelum suspek berumur 43 tahun itu, menemb4.k isterinya dan kemudiannya memasukkan mangsa ke dalam tong air berwarna biru bersama kain cadar.

“Mayat isterinya berumur 38 tahun itu kemudiannya dibawa ke kawasan ladang di Bandar Penawar, iaitu kira-kira 10 kilometer jaraknya dari rumah untuk ditanam.

“Selain suspek yang bekerja sebagai pembawa jengkaut, turut ditahan rakan lelakinya berumur 32 tahun, untuk membantu siasatan.

Mkini

 

Previous articleDikatakan Terb4bas Dua Kali Dan Gementar di AJL 35,Sekali Nabila Razali Tampil Cerita Sebenar
Next article“Suapan pertama tu aku rasa lain sangat” Anak lelaki imbas detik pilu jamah nasi lemak terakhir air tangan ibu, siap kongsi adik-beradik

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here