Home Petua Tips “Jika Betul Saya Remp1t, Sund4l & Per3mpas, Mana Bukt1nya?”

“Jika Betul Saya Remp1t, Sund4l & Per3mpas, Mana Bukt1nya?”

61
0

Minggu lalu hangat diperkat4kan apabila seorang wanita mend4kwa pernah menjal1n hubungan cinta dengan pelakon Syazuwan Hassan selama 11 tahun ber4khir apabila bek4s teman lelakinya itu berlaku cur4ng.

Menurut wanita yang menggunakan nama Adora itu mend4kwa Syazuwan berp1sah dengannya selepas menj4linkan hubungan dengan pelakon, Wafariena Roslan.

Tidak mel4tah dengan pended4han wanita itu, Wafariena berkata dia sedikit pun tidak risau nama baiknya terc4lar kerana tudvhan yang dilemp4tkan tidak benar sama sekali.

“Saya hanya mampu tertawa tatkala membaca pended4hannya dalam laman sosial. Apa yang membuatkan saya k3liru, wanita itu menyat4kan Syazuwan adalah bek4s kekasihnya. Ini bermakna hubungan mereka sudah ber4khir, jadi kenapa perlu mel4tah?

“Mungkin ketika membuat pended4han, wanita itu sedang dirundvng mas4lah. Jadi, dia cuba mencari seseorang untuk melamp1askan kem4rahannya. Jujurnya, antara saya dan Syazuwan, tiada hubung4n istimewa, sebaliknya kami rapat sebagai rakan dalam industri,” katanya kepada BH Online.

Jelas Wafariena lagi, hubungan akrabnya dengan Syazuwan di lokasi penggambaran bagi menghidupkan watak dalam drama Baby Tak Gila mungkin menyeb4bkan wanita itu s4lah s4ngka.

Wafariena turut memperso4lkan mengapa wanita itu tidak bersemuka sahaja dengannya serta meminta untuk mengemuk4kan bukt1 jika benar dia seorang per4mpas.

“Saya agak terkilan apabila Adora memberikan gelaran kurang enak kepada saya. Jika betul, saya remp1t, sund4l dan per4mpas seperti did4kwa, mana bukt1nya?

“Wanita itu sendiri mengakui lega hubungan dengan Syazuwan sudah ber4khir, jadi kenapa tidak ‘move on’, sebaliknya menud1ng kes4lahan kepada saya. Sedangkan, saya tidak pernah kenal siapa Adora.

“Sejujurnya, saya tidak takut dengan pend3dahannya. Selagi tidak buat s4lah, kenapa saya perlu t4kut? Cuma, mulut netizen tidak boleh d1tutup. Jika betul saya mengg4nggu hubung4nnya dengan Syazuwan, kenapa tidak bersemuk4 atau paling tidak, menghantar mesej bertanyakan perkara yang sebenar?,” katanya.

Dalam pada itu, Wafariena berkata mungkin wanita itu tidak berada dalam industri serta tidak faham keakr4ban hero dan heroin drama hanya semata-mata mahu menghidupkan watak.

“Saya bukan hanya rapat dengan Syazuwan, ramai juga pelakon lain yang saya baik. Bukan Syazuwan sahaja pernah menjadi kekasih saya dalam drama, tetapi ramai lagi pelakon lain. S4lah seorangnya, Azhan Rani sehingga penonton meny4ngka kami benar-benar bercinta.

“Saya bangga penonton meny4ngka saya dan Azhan bercinta kerana ia bermakna lakonan kami menjadi. Jadi, rasanya Adora tidak perlu mel4tah kerana keakr4ban saya dan bek4s kek4sihnya itu hanya untuk menghidupkan lakonan sahaja,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Previous article“Penonton Suka” ‘Kutvk’ Lakonan Sendiri, Izara Aishah Mahu Drama Melayu Lebih Berku4liti
Next article“Nampak Muk4 Tu Pen4t” -Lucinta Luna Gag4hkan Diri Pergi Shooting Walaupun Berb4dan Dua

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here