Home Petua Tips Kecik-kecik dah cantik, Alisa Aisyah comel sangat bikin video dikongsikan jadi tumpuan...

Kecik-kecik dah cantik, Alisa Aisyah comel sangat bikin video dikongsikan jadi tumpuan netizen

60
0

Anak kepada pasangan selebriti popular Hanis Zalikha dan Hairul Azreen iaitu Yusof Alisa Aisyah antara yang menjadi perhatian ramai dalam ramai-ramai anak selebriti kerana ramai yang suka melihat telatah anak kedua pasangan itu yang sememangnya comel dan bijak.

Baru sahaja menyambut ulang tahun pertama pada 24 Mei lalu, semalam akaun Instagram Alisa sudah pun mencecah seramai satu juta pengikut. Telatah dan percakapannya yang comel membuatkan dia menjadi ikutan di aplikasi instagram.

Terkini, sebuah video telah dimuatnaik di laman aplikasi instagram iaitu video Alisya sedang membuka hadiah bersama abangnya Yusof. Telatah alisya yang ingin membuka hadiah abangnya itu sambil berceloteh mendapat ratusan ribu tontonan dari peminatnya.

Seperti yang dapat dilihat, Alisya menyukai warna merah jambu jadi apa sahaja yang berwarna merah jambu, akan menjadi miliknya termasuklah hadiah yang dibungkus dengan kertas berwarna merah jambu menjadi pilihan hatinya. Suka dengar alisya bercakap, sangat comel.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang meninggalkan komen “comel” kepada alisya kerana telatahnya yang memang comel itu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok syudazman96

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article[Vide0] Nampak kepala pun cantik, Video jadi bualan ramai, Amyra Rosli dapat pujian
Next articleKasut Nabil Ahmad Cvri Perhatian Warganet, Netizen Rajin ‘Siasat’ Harga Anggaran Mencecah….

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here