Home Petua Tips Kek Zahirah Macwilson Dan Aiman Tarik Perh4tian, Berb3ntuk Chandelier Turun Dari ‘Langit’...

Kek Zahirah Macwilson Dan Aiman Tarik Perh4tian, Berb3ntuk Chandelier Turun Dari ‘Langit’ Persis Di K4yangan

269
0

Pada upacara memotong kek, kedua-dua mempelai nampak terkejvt apabila kek perkahwinan diturunkan dan bentuknya dalam keadaan terbalik.

Dihasilkan pereka kek, Lily & Lola Cakes yang sering menghasilkan kek untuk majlis perkahwinan selebriti, idea itu mengambil masa selama tiga tahun.

Selepas berteka-teki selama ini, pasangan pelakon Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza akhirnya selamat bergelar su4mi isteri pada 20 Februari yang lalu. Majlis resepsi kemudian telah berlangsung di Glam Hall Damansara pada keesokan harinya.

Namun, apa yang paling mencvri tumpuan adalah rekaan kek perk4hwinan pasangan ini yang lain daripada yang lain persis di k4yangan. Cantik sungguh.

Kek ala-ala lampu chandelier

“Kek chandelier impian kami menjadi kenyataan di majlis perkahwinan Zahirah MacWilson. Idea untuk melengkapkan impian penghasilan kek ini mengambil masa tiga tahun dan sentuhan terakhir diberikan pada saat akhir sebelum majlis,” tulis pereka itu di Instagram.

Menerusi status sama, Lily & Lola Cakes berkata, pengantin perempuan langsung tidak menyedari kewujudan kek unik itu sebelum sesi memotong kek berlangsung.

Kek Dari Langit

 

 

Kek Dia Terbalik

“Pengantin perempuan tak sedar akan kewujudan kek itu yang tergantung di bahagian siling sepanjang majlis berlangsung. Ia umpama satu magis apabila diturunkan untuk sesi memotong kek,” tulisnya.

Kek unik berperisa vanila itu dihasilkan tujuh tingkat secara menurun dari bahagian terbesar berada di tingkat paling atas, manakala bahagian paling kecil di bahagian bawah.

Secara tak langsung, ia menampakkan kek itu disusun secara terbalik dan kelihatan seperti lampu chandelier gergasi yang mewah.

Terdahulu, Aiman dan Zahirah selamat dinikahkan kelmarin dengan hanya sekali lafaz.

 

Sumber : hmetro,Lilylolacakes, CST Production,

Previous articleBila MichaeI Ang Beng4ng Dgn AIiff Syukri Dan Bagi Ayat Ped4s ‘Kau Tnya Sbelah Pihak Saja Pastu Kau Pergi Post’
Next articleSekian Lama Akhirnya Abang Nor Hidayah Pula Tampil Perjelaskan Tentang Adiknya Buat Semua Terdiam

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here