Home Petua Tips “Kemain Style..Tapi Muka Tu ‘Lagak’ Sungguh..” – Netizen Puji ‘Skill’ NoorKhiriah Buka...

“Kemain Style..Tapi Muka Tu ‘Lagak’ Sungguh..” – Netizen Puji ‘Skill’ NoorKhiriah Buka Air Minuman

265
0

Orang kata, kecil-kecil cili padi kan? Begitulah perumpaan yang sesuai untuk menggambarkan seorang aktres berbakat, NoorKhiriah yang mempunyai fizikal badan yang kecil dan comel, namun sering berjaya memukau orang ramai melalui lakonan-lakonannya. NoorKhiriah yang pernah tular menerusi drama Nur kerana babak ‘sup bunjut’ itu, kini dia sekali lagi mendapat perhatian netizen setelah dia menunjukkan ‘skill’ membuka air minuman cawan plastik.

Menerusi video yang dikongsikan di media sosial Tiktok itu, NoorKhiriah hanya menggunakan kaedah ‘menepuk’ kuat permukaan air minuman itu sehingga air terpercik. Skill NoorKhiriah ini bukan sahaja menarik perhatian netizen, namun reaksi ‘lagak’ dia juga amat mencuit hati. Wow! Kalau kita nak buka air selalu cucuk guna straw, tapi kali ini lain pula caranya ya. Lepas ni boleh la kita cuba skill hebat NoorKhiriah ni, sangat luar biasa ya!

Baca juga: “Ini Gambar Masa Kelam Kabut, Cantik..” – Riuh Keluarga Sheikh Muszaphar Photoshoot Raya Namun Hasilnya Mengagumkan

Meninjau di ruangan komen, rata-rata daripada mereka terpegun melihat skill yang ditunjukkan oleh pelakon hebat itu. Mereka turut terhibur melihat aksi NoorKhiriah yang tidak di duga itu. Yelah, siapa sangka hanya menggunakan tangannya, air itu terus boleh dibuka? Hebat! Khiriah yang cukup dikenali sebagai seorang muslimah yang ‘masuk air’ dan sopan itu mendapat perhatian netizen di atas aksinya yang comel itu.

Ada-ada saja NoorKhiriah ini. Sudahlah pandai berlakon, kali ini pandai pula dia membuka air guna ‘skill’ hebat tu. Kalah kita semua ya. Comel je…Hiks!

Penulis: Aqilah Paharuzi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.koolfm.com.my/

Previous article“Pernah Dikec4m Sebab S3ksi..” Marion Counter Duji K0ngsi F0to Bertelekung Bersama Anak-anak
Next article“Satu Je Tak Dapat” Berjaya Khatam Al-Quran, Jue Aziz Akui ‘Gagal’ Tunaikan Permintaan Jodoh Untuk Ibunya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here