Home Petua Tips “Kurang Apa Lagi Mahu Cium-Cium?!” -Suami Bagi Am4ran Kepada Nia Ramadhani lsu...

“Kurang Apa Lagi Mahu Cium-Cium?!” -Suami Bagi Am4ran Kepada Nia Ramadhani lsu Adegan Bercivm

47
0

Kehidupan rumah tangga Nia Ramadhani dan Ardi Bakrie jauh dari sebagai gosip nakal, bahkan pasangan itu kerap berkongsi kebahagiaan di media sosial mereka.

Bukan itu saja, Nia cukup rapat dengan mentuanya dan dilayan seperti menantu kesayangan di kediaman mereka.Bagaimanapun, di sebalik kebahagiaan, Nia mengakui suaminya tidak akan teragak-agak untuk menghalaunya keluar dari rumah.


Hal itu akan terjadi sekiranya Nia melakukan adegan bercium ketika berlakon filem atau sinetron!Nia menceritakan akan perkara terbabit dalam sebuah rancangan YouTube sebelum ini.

Ketika itu Nia bertanyakan soalan kepada Shandy Aulia bagaimanakah penerimaan suaminya sekiranya berlakon adegan bercivm dengan Samuel Rizal dalam Eiffel I’m In Love 2.

Jawab Shandy ketika itu, suaminya tidak membantah dan dia sendiri sudah menjelaskan kepada suaminya tentang skrip dan lakon layar.Berbeza dengan Shandy, Nia memberikan jawapan sebaliknya.

“Kalau aku melakukan adegan bercium pasti dikunci di depan rumah.”Mentua pun tak mahu saya berada di rumah mereka. Aku pasti akan diusir,” katanya.Nia juga menceritakan reaksi suaminya apabila dimaklumkan mengenai keperluan adegan berc1um.

Kata suaminya; “Kurang apa lagi mahu berc1um-c1um?”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.applehijau.com/

Previous articleKec0h Artis Langg4r SOP Masa Majlis Berbuka Puasa, Sekali Instafamous Tampil Beri Respon
Next articleScha Akui Bukan Tugas Mudah Layan Lara & Lyla Sama Rata, “Bila Adik Men4ngis, Lara Pun Mula Ikut Nak Men4ngis”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here