Home Petua Tips Shukri Yahaya Usik Nak Bawa Naik belon p4nas, lihat reaksi ‘geli’ Sharnaaz...

Shukri Yahaya Usik Nak Bawa Naik belon p4nas, lihat reaksi ‘geli’ Sharnaaz Ahmad

528
0

Sebelum ini tvlar di media sosial berkenaan video lamaran Engku Emran kepada Noor Nabila yang dilihat sangat sweet kerana menaiki belon udara panas ketika mahu mengajak untuk bernikah.

Pastinya video tersebut menjadi bualan dan gurauan sesetengah pihak berikutan tindakan yang rare serta akan terus dikenang selamanya.

Isu belon udara pnas

Namun begitu, tular pula satu video rakaman IG Live Sharnaaz Ahmad dengan rakannya yang juga pelakon terkenal, Shukri Yahaya yang bergurau mengenai belon udara panas.

Menerusi rakaman yang dimuat naik kembali oleh satu akaun TikTok dikenali sebagai  mohdafeef_, Shukri berseloroh mahu membawa Sharnaaz menaiki belon udara panas sambil memeluknya.

 

Gurau bapak2

Gurauan tersebut disambut dengan wajah geli dari Sharnaaz dan respon mencuit hati daripada warganet yang meninggalkan komen di ruangan IG Live tersebut.

Kemain perli dia

Menjengah ke ruangan TokTok berkenaan, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan berasa terhibur mendengar celoteh mereka berdua.

Memasing tingtong Sedih pun steady gelak2

Paling win kena perli Yang mana tak faham tu terangkan sat

Sharnaaz serta Shukri sememangnya kerap melakukan IG Live bersama dengan bersembang sesama mereka dan turut menyapa peminat yang meninggal komen diruangan tersebut.

Umum sedia tahu bahawa Sharnaaz merupakan bekas suami kepada Noor Nabila yang sudah berkahwin dengan Engku Emran pada dau minggu lalu.

Walaupun sudah berpisah, pelakon lelaki tersebut tetap mendoakan yang terbaik buat bekas isterinya dan mengucapkan selamat pengantin baru buat Noor Nabila dan Engku Emran.

Pernikahan Noor Nabila dan Engku Emran pagi tadi menjadi bualan hangat netizen. Walaupun kedua-dua mempelai ini bukanlah selebriti, namun masing-masing mempunyai pengikut mereka tersendiri.

Terbaru, syarikat belon panas akhirnya kongsi foto lamaran Engku Emran kepada Noor Nabila yang telah disimpan sejak sekian lama. Sweetnya sampai atas awan melamar!

Memang sweet betul!

Selepas menyimpan rahsia sekian lama, akhirnya kami dapat kongsikan perkara ini kepada semua orang. Tahniah diucapkan kepada Engku Emran dan Noor Nabila atas perkahwinan pagi tadi. Kami turut tumpang bahagia ke atas kedua mempelai ini.

Menurut syarikat belon panas tersebut, pihak mereka sudah merahsiakan lama perkara ini atas permintaan mereka. Malah rancangan untuk melamar Nabila juga disimpan kemas oleh adik Nabila iaitu Atisha Khan dan Engku Emran sendiri.

Kami dengan senang hati dapat tahu bahawa kejutan ini menjadi. Kami turut mempersembahkan penampilan istimewa daripada penyanyi, Ferhad dengan beberapa lagu semasa majlis lamaran itu.

Bukan sahaja kejutan menaiki belon panas, malah mereka juga menjemput penyanyi Singapura, Ferhad bagi memeriahkan lagi suasana romantis tersebut.

 

Kejutan demi kejutan

Rata-rata di ruangan komen melahirkan rasa gembira kepada pasangan pengantin baru yang baru diijabkabul pagi tadi. Tak kurang juga yang mendoakan agar perkahwinan kali ini kekal hingga ke syurga. Memang sweet betul Engku Emran, patutlah Nabila sayang kan?

 

 

Terdahulu Noor Nabila tampil dedahkan cerita bagaimana dia kenal dengan Engku Emran sampai mereka bole bernikah
Posted on March 19, 2021 by Mediabawang

Kuala Lumpur: Noor Nabila Mohd Noor, 36, men.afikan dia dan suaminya, Engku Emran Engku Zainal Abidin, 46, mengikat tali pertunangan seperti did.akwa sebelum ini.

Nabila yang melangsungkan pernikahan dengan Engku Emran pagi tadi berkata, dia mula mengenali ahli perniagaan itu pada Ogos tahun lalu.

Sumber : trendingsangat

Previous article“Saya Ajak Beli Baju Seluar, Orang Semua Terkejut Dia Nak Ikut Saya” – Ebit Lew
Next articleCerita bulan madu di Langkawi ‘gegar’ satu negara.Sekali Neelofa Buka mulut Juga

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here