- HIBURAN

‘Macam Silat Pengantin Pulak’ Gaya Remy Bermaafan Raya Dengan Ibunya

Siapa peminat Remy Ishak dan Mira Filzah pasti sudah menonton drama Pujaan Hati Kanda versi Raya yang telah disiarkan pada hari raya pertama nanti. Jika anda masih ingat, drama ini mengisahkan si kasanova Danny (Remy Ishak) yang dibebani dengan kehadiran bayi misteri (Rizqi) yang dikatakan anak kandungnya. Manakala Tiara (Mira Filzah) pula diupah oleh Danny untuk menjaga bayi tersebut dan tiba-tiba mereka jatuh cinta. Sweet sangat kan tengok gandingan mereka berdua.

Drama ini akan sekali lagi dihiburkan dengan lakonan Reen Rahim yang membawa watak Kak Su, Syazwan Zulkifly, Aida Khalida, Dian P Ramlee, Sarah Hildebrand dan si comel Ayden MikaelJadi, lapangkan masa anda di hari pertama syawal untuk menonton drama Pujaan Hati Kanda Raya bermula jam 10:00 malam di TV3 okay.

Begitulah aura Remy Ishak bergandingan dengan Mira Filzah.Sempena kesempatan menyambut Hari Raya Umat Islam saling bermaaf-maafan dan tidak ketinggalan dari kalangan artis,namun kali ini Remy Ishak membuat gaya tersendiri ketika memohon maaf kepada ibunya dan mendapat berbagai komen dari warganet.

Video

Gaya lain pada yang lain mendapat berbagai komen dari Netizen namun apapun keceriaan hari raya jelas terpancar di wajah Remy Ishak dan moga beliau terus berjaya dalam lakonannya.

Kapsyen dari Remy

Korang Salam mak dan ayah macam mana

 

Nak kena lemp4ng budak ni

lain macam sangat dah ni bro

Beraya masih sorang-sorang

Jangan tunggu lama-lama wahai hero Pujaan Hati Kanda kerana ramai diluar sana sedang menunggu namun semoga Remy Ishak mendapat jodoh yang sesuai.
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Kekasih Jiwang
sumber : IG remy ishak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *