Home Petua Tips “Mahu Utamakan Gol0ngan ‘Kay4ngan’,” Wanita Ini M4ut Selepas T4ngki 0ksigen Diramp4s P0lis

“Mahu Utamakan Gol0ngan ‘Kay4ngan’,” Wanita Ini M4ut Selepas T4ngki 0ksigen Diramp4s P0lis

49
0

Z4lim dan tidak berperikemanvsiaan, itulah yang boleh diungkap buat kejadian yang men1mpa seorang wanita di India ini selepas tangki oksigen beliau untuk mer4wat COV1D-19 dir4mpas polis untuk diberikan kepada golongan kenamaan sehingga menyebabkan beliau men1nggal dun1a di tempat kejadian.

Menurut anaknya yang berusia 17 tahun, beliau pada ketika itu sedang menjaga ibunya yang krit1kal berikutan COV1D-19. Di saat ibunya sedang s4kit, muncul beberapa anggota polis yang memasuki wad serta mer4mpas silinder oksigen yang digunakan ibunya.

Berdasarkan video yang dikongsikan, dapat dilihat remaja berkenaan menang1s dan merayu kepada pihak polis agar tangki oksigen berkenaan dikembalikan walau bagaimanapun permintaan beliau ditolak.

Remaja yang bernama Ansh Goyal ini memaklumkan kepada Times of India di mana beliau sudah berjanji kepada keluarganya untuk membawa pulang ibunya dalam keadaan selamat. Namun sebaliknya berlaku di mana beliau terpaksa memberi CPR beberapa kali untuk menyelamatkan ny4wa ibunya namun tetap gagal sehingga menyebabkan kem4tian.

Jawapan yang diberikan nyata berbeza dengan maklum balas daripada pihak polis yang memaklumkan mereka wad untuk mengambil tangki oksigen yang sudah pun kosong sekaligus mengesahkan tiada rampasan tangki oksigen yang berlaku. Pihak polis juga turut mendakwa video yang dikongsikan sekadar mengelirukan orang ramai.

Berikutan ins1den yang berlaku, Ketua Pengarah Polis Tambahan (ADG) Rajiv Krishna memaklumkan tindakan yang serius bakal diambil kepada pihak polis berkenaan jika disahkan bersalah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Previous articleZarina Zainuddin Snggup Bayar Gaji Bakal Menantu Kalau Ada Yg Betul-Betul Ikhlas –
Next article“KKM Cadang PKP Balik Utk 6 Negeri.” Ramai Tak Senang Duduk Bila Tgk Senarai Negeri Yg Terlib4t

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here