Home Petua Tips Tvlar Pemandu Lori Kena Pvkul Org Awam. Cuba Undur Nak Lari Bila...

Tvlar Pemandu Lori Kena Pvkul Org Awam. Cuba Undur Nak Lari Bila L4nggar Motor Tp Terbalik

153
0

Buat baik berpada pada buat jhat jangan sekali kerana jika kita buat sesuatu yang tidak baik walau sekali akan merugikan kita.

Begitulah resam dunia kalau nak selamat dunia akhirat buat lah banyak banyak kebaikan tinggalkan kejhatan.

Seperti pemandu lori ini sekali buat benda tanpa berfikir panjang maka padah lah yang akan menimpa diri.

Kuala Langat Pemandu lori cedera dipercayai dipkul orang awam ketika cuba melarikan diri selepas terbabit kemlangan di Jalan Perak Kanan, Kampung Bukit Changgang, dekat sini, petang semalam.

Lelaki berusia 53 tahun itu mengalami kecederaan di kepala, leher, muka, belakang badan serta tangan dan kaki.

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik Selangor, Superintendan Azman Shariat berkata, lelaki berkenaan dipkul selepas melnggar sebuah motosikal dan cuba melarikan diri.

“Dalam kejadian jam 5.50 petang itu, lelaki berkenaan dipercayai cuba melarikan diri selepas melnggar penunggang motosikal berusia 21 tahun yang sedang bergerak dari arah Jalan Banting-Dengkil menghala ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

“Apabila sampai di tempat kejadian, penunggang motosikal itu dilnggar pemandu lori yang hendak membelok ke simpang di sebelah kiri jalan.

“Selepas prlanggaran itu, pemandu lori dikepung orang kampung menyebabkan dia mengundurkan lori seterusnya mlanggar sebuah lagi motosikal serta sebuah kereta.

“Suspek mengalami kecederan di kepala, leher, muka, belakang badan serta di tangan dan kaki dipercayai dipkul orang awam,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Beliau berkata, lelaki itu dibawa ke Hospital Banting bagi mendapatkan rawatan.

Katanya, penunggang motosikal yang patah tangan dan cedera di kaki sudah mendapatkan rawatan kecemasan di Hospital Banting.

“Dua lagi mangsa iaitu penunggang motosikal dan pemandu kereta tidak mengalami sebarang kecederaan.

“Saksi bebas sudah dikesan untuk membantu sisatan dan lokasi kemlangan tidak mempunyai kamera litar tertutup (CCTV),” katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 43(1) APJ 1987 (prlanggaran pertama) dan Seksyen 42(1) APJ 1987 (perlanggaran kedua).

 

https://youtu.be/Vm1OTr0cSaw

Sumber : hmetro

Previous article“Bunyi Tu Jgn Kuat Sangat Nt JPJ Sman” Tegur Netizen.Niaga Bundle Tiba2 Tertidur Masa Buat LiVE.Sekali View Naik MenCAnak
Next article“Dah la tak pakai seluar”- Tul4r 3 Wanita Kena K4cau Dgn Lelaki Ini Sampai P4njat Meja

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here