Home Petua Tips Manusia Yang Neelofa Paling Percaya Atas Muka Dunia Ni,Rupa Rupa Nya Dia...

Manusia Yang Neelofa Paling Percaya Atas Muka Dunia Ni,Rupa Rupa Nya Dia ‘Seseorang’..Bukan Calang Calang Orang

387
0

Sudah menjadi kebiasaan untuk seorang selebriti itu mempunyai Manager atau Personal Assistant(PA) yang tersendiri bagi menguruskan urusan jadual kerjaya.

Selalunya PA merupakan orang yang paling rapat serta paling dipercayai oleh seseorang untuk menguruskan hal kerja dalam masa yang sama tahu tentang kisah peribadi seseorang itu.

Bagi usahawan berjaya, Noor Neelofa, beliau menganggap PA yang selama ini sentiasa bersamanya sebagai seseorang yang paling dipercayai olehnya dalam menyimpan segala rahsia tentang kehidupan peribadinya.

PA yang selama ini menguruskan hal kerja Neelofa itu dikenali sebagai Nadiah Khairuddin dan difahamkan beliau sudah lama berkhidmat bersama Neelofa.

Dalam masa yang sama, kelihatan adik Neelofa iaitu Ameera Khan turut mengatakan bahawa Nadia juga merupakan secret keeper baginya.

Sebelum ini, Nadia ada memuat naik Instagram story mengatakan bahawa beliau sedang mencari PA untuk Neelofa tetapi nampaknya sehingga sekarang Nadia masih kekal sebagai PA merangkap penyimpan rahsia terbesar pengacara tersebut.

Bukan senang sebagai seorang PA untuk mendapatkan kepercayaan majikannya lebih-lebih lagi sekiranya ia melibatkan tentang urusan peribadi.

Tak mustahil Nadia turut menjadi orang pertama yang Neelofa akan cari sekiranya beliau mempunyai masalah.

Apa pun, Happy Birthday in advance buat Neelofa, semoga panjang umur dan murah rezeki ya!

Sumber foto: Instagram Neelofa dan Nadiah Khairuddin

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.keramatviral.com/

Previous articleDapat ibu pengotor sampai geli nak pijak lantai rumah, anak akui malu nak bawa balik suami – “Tetamu datang, mak salahkan adik-adik pemalas” –
Next article“Bulan Puasa Bah Ni..” Tindakan Didi Astillah Menari Depan Rumah Dikatakan Tidak Sopan?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here