Home Petua Tips Mas Khan Tlh Menghilangkan RM200,000 Tapi ” Masalah Antara Kami Tdk Perlu...

Mas Khan Tlh Menghilangkan RM200,000 Tapi ” Masalah Antara Kami Tdk Perlu Campur Dgn Kerja” A.Aida Buat Luahan Ada Kaitan Filem Terbarunya

254
0

MESKIPUN kemelvt dengan produser Datuk A. Aida belum selesai, pelakon Mas Khan tetap menjalankan tugas mempromosikan filem lakonannya, Ratu K4la Jngking Puteri Ker4nda di Instagram.

Menurut Mas Khan atau nama sebenarnya Mas Hidzhir Khan Mas Fadzillah Khan, 26, dia mahu bersikap profesional dan enggan mencampur aduk urusan kerja dengan masalah peribadi antara mereka.

“Kerja tetap kerja. Sebagai salah seorang pelakon dalam filem tersebut, ini adalah tanggungjawab saya untuk mempromosikan hasil lakonan saya juga.

“Bila perkara yang melibatkan soal kerja, emosi kita perlu disimpan di rumah. Saya hanya mahu bersikap secara profesional sahaja.

“Apa sahaja isu atau masalah antara kami itu, tidak perlu dicampur aduk dalam soal kerja,” kata Mas Khan kepada mStar.

Mas Khan diminta mengulas mengenai beberapa foto dan status berkenaan mempromosikan filem terbitan A. Aida itu di lama sosialnya.

Menerusi laporan mStar pada 18 Februari lalu, A. Aida menegaskan Mas Khan dilarang dan tidak akan mendapat peluang lagi untuk berlakon dalam filem atau drama terbitannya.

Justeru itu, A. Aida turut memberitahu aktor tersebut tidak diundang untuk menyertai sebarang promosi termasuk tayangan perdana filem Ratu Kala Jengking Puteri Keranda yang diadakan baru-baru ini.

Larangan itu dibuat berikutan dia sudah hilang kepercayaan terhadap Mas Khan kerana dipercayai menjadi suspek berhubung kehilangan wang pelaburannya berjumlah kira-kira RM200,000.

Dalam pada itu, Mas Khan berkata dia enggan mengulas lebih lanjut mengenai isu yang berlaku antara mereka berdua kerana tidak mahu kenyataannya dis4lah tafsir.

A. Aida bersama barisan pelakon filem Ratu K4la Jngking Puteri Ker4nda.

Biarpun tidak akan berpeluang berlakon dalam produksi A. Aida namun Mas Khan masih diberikan rezeki lakonan daripada pihak produksi lain.

“Saya tidak mahu memberi sebarang kenyataan berkenaan isu yang terjadi antara saya dan dia sebab ia akan mengervhkan keadaan lagi.

“Alhamdulillah, saya masih lagi menerima beberapa tawaran berlakon dengan produksi lain seperti JS Pictures Sdn Bhd,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : mstar

Previous article‘Takvt Nanti Termakan Harta Anak Yatim’, Mufti P. Pinang Bersuara Dan Beri Pesanan Ini Kepada BaIu Abam
Next articleApabila Sharnaaz nekad tak nak lepaskan Nabila Tapi Nabila dedahkan juga punca dia berker4s minta dilepaskan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here