Home Petua Tips “Bunyi Tu Jgn Kuat Sangat Nt JPJ Sman” Tegur Netizen.Niaga Bundle Tiba2...

“Bunyi Tu Jgn Kuat Sangat Nt JPJ Sman” Tegur Netizen.Niaga Bundle Tiba2 Tertidur Masa Buat LiVE.Sekali View Naik MenCAnak

163
0

Bukan mudah nak cari rezeki yang halal terutamanya pada zaman ini kerana rata rata ramai yang mengeluh kerana pergerakan terhad menyebabkan
usaha untuk berniaga misalnya agak terhad.

Oleh itu untuk memudahkan orang ramai membeli barangan ramai dikalangan kita menjual barang barang secara online.

Namun bukan mudah untuk memberi keyakinan kepada orang ramai agar membeli , kita kenalah berusaha ke arah itu sampai kadang kadang berjam jam

di alam maya.

Dan lagi bila  PKP ini rata rata peniaga akan menjual barang dengan apa kaedah sekalipun. 1 kaedah yang digemari para penjual adalah dengan membuat LIVE.

Samada LIVE di Facebook atau Instagram, cara ini lebih mudah untuk mereka membuat jualan apabila produk ingin dijual boleh dilihat secara terus untuk bakal pembeli.

Sebelum ini tular satu kisah dimana seorang makcik yang buat LIVE pada waktu pagi dalam pukul 1 pagi. Kisah beliau menjadi tular apabila ada yang membeli baju makcik itu siap bersedekah.

Tapi berbeza pula dengan kisah brader ini. Ketika sedang buat LIVE jualan pakaian terpakai atau bundle, tiba tiba dia boleh tertidur.

Apa yang menariknya, ketika dia tidur jumlah tontonan naik mendadak sehingga mencecah 1 ribu tontonan pada satu masa.

Moga murah rezeki brother ni

Vdeo dia tertidur

Kesian pulak tengok tertidur

Apa yang menarik, lelaki tersebut turut berdengkur dan ramai yang mulai bersa kasihan serta meminta sesiapa yang mengenalinya untuk menghubungi peniaga tersebut bagi menutup live di Facebook.

Walaupun ramai yang berasa terhibur dengan momen tidak disengajakan itu, ada juga yang bersimpati dengan usaha gigihnya mencari pendapatan sehingga tertibur.

 

Abang ni dah bangun ke belum?

bunyi tu slow sikit nanti jpj sman

Sumber : AwatttSyikhh Network

Previous articleDitvduh kahwin Senyap2 dan Mak Tak Restu.Sekali Hannah Delisha Buka Mulut Dan Ini Cerita Sebenar
Next articleTvlar Pemandu Lori Kena Pvkul Org Awam. Cuba Undur Nak Lari Bila L4nggar Motor Tp Terbalik

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here