Home Petua Tips Selama 6 tahun menanti zuriat, lelaki m4ut kem4langan sebelum sempat tatap wajah...

Selama 6 tahun menanti zuriat, lelaki m4ut kem4langan sebelum sempat tatap wajah anak sulung

256
0

Sesungguhnya ajal dan m4ut di tangan Tuhan, hari ini dilaporkan seorang pekerja kilang yang koma akibat kem4langan, selepas motosikal ditunggang merempuh babi hutan, Jumaat lalu dilaporkan meningg4l dunia tengah malam tadi.

Dikatakan sebelum ini arwh sangat teruja untuk menyambut kelahiran anak sulungnya bersama pasangannya Nurul Asyikin.

“Kami sekeluarga reda dengan pemergiannya selepas bertarung ny4wa dua hari,” katanya ketika ditemui di Hospital Melaka, hari ini.

Zulkarnain yang bekerja di kilang pemasangan kereta Honda mengahwini adik Mastura, Nurul Asyikin, 31, guru agama di sekolah rendah agama (SRA) Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) dan sudah enam tahun menunggu kehadiran cahaya mata.

Katanya, pada November 2019, Nurul Asyikin disahkan mengandung dan Allahyarham serta isterinya membuat persiapan awal untuk menyambut kehadiran orang baru.

Dikenali sebagai Zulkarnain Mokhtar, berusia 32 tahun, arwah menghembuskan nafas terakhir di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Melaka pada 12.30 malam.
Tak sempat tengok anak sulung

Lebih memilukan, kakak ipar arwah, Mastura Mohd Ali, 39, berkata, Zulkarnain juga tidak sempat menatap wajah anak yang dijangka lahir Ogos depan.

“Sebelum ini arwh sangat teruja untuk menyambut kelahiran anak sulungnya, tetapi Allah Maha Kuasa dan semoga arwah diizinkan menatap wajah anaknya di syurga kelak…”

Bertarung nyawa selama dua hari, ahli keluarga bagaimana pun reda dengan pemergiaannya kerana ini semua telah ditentukan Tuhan.

6 tahun tunggu zuriat

Arwah meninggalkan seorang balu, Nurul Asyikin, 31, guru agama di sekolah rendah agama (SRA) Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM).

Difahamkan, selepas enam tahun berkahwin Nurul Asyikin disahkan mengandung dan dijangka melahirkan anak sulung mereka tidak lama sahaja lagi.

Semua persiapan sambut bayi dah siap

Segala persiapan sudah disediakan untuk menyambut zuriat yang telah lama dinantikan, namun ajal terlebih dahulu menjemput sebelum sempat Zulkarnain dapat menatap wajah anak sulungnya.

Jenazah akan dibawa pulang ke kediaman ibu bapanya di Tanah Rancangan Felcra Ramuan Cina Kecil, Lubok Cina sebelum disemadikan di Tanah Perkuburan Islam Lubok Cina selepas solat Asar.

Sumber : ohmymedia

Previous article‘Wow! Eksiden Langgar Belakang’ En Ang Alvin Tampil Ceritakan Apa Sebenar Berlaku
Next articleAda Cecair Hitam Bau Asap Rkok Keluar Dari Hidung Anak. Bila Periksa Terkedu Mak Ayah, Ini Doktor Jumpa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here