Home Petua Tips Vdeo Dah Trsebar, Pngasas Pr0duk Kecntikan Dtg ke Balai Nak Beri Kerjasama....

Vdeo Dah Trsebar, Pngasas Pr0duk Kecntikan Dtg ke Balai Nak Beri Kerjasama. Sekali Kena Tahan Terus

186
0

” Suspk hadir ke sebuah balai polis di ibu negara untuk memberi kerjasama dan dia kemudian dita.han untuk siasa.tan lanjut.Inilah terkini setelah pihak polis menyuruh
seorg pengasas kecantikan menyerah diri.

Semalam, pihak polis sedang meng.esan seorang IeIaki pengasas pr.oduk kecntikan bagi membantu siasa.tan berhubung vdeonya yang tular dalam media sosiaI memaparkan seorang IeIaki menc.iu.m b-ibir seorang knak-knak IeIaki.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Siasa.tan Jnyah Se.k.suaI, Wanita dan Knak-Knak (D11), Jabatan Siasa.tan Je.nayah Bukit Aman, Asisten Komisioner Siti Kamsiah Hassan berkata, pihaknya sedang meng.esan knak-knak berkenaan serta sak.si kjdian.

” Siasa.tan kess berkenaan lebih kepada A.kta Kes.alahan Se.ks.uaI Knak-Knak dan memberi tumpuan dalam meng.esan knak-knak berkenaan,” katanya ketika dihubungi.

Terkini, polis telah men.ahan pengasas pro.duk kecantikan bagi membantu siasa.tan berhubung video tular memaparkan seorang IeIaki menc.i.um b-ibir knak-knak IeIaki.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Siasa.tan Jnyah Se.k-suaI, Wanita dan Knak-Knak (D11), Jabatan Siasa.tan Jnyah Bukit Aman, Asisten Komisioner Siti Kamsiah Hassan berkata, IeIaki terbabit dit.ahan susulan Iap0ran dibuat seorang individu.

” Siasa.tan lanjut kini masih dijalankan dan suspk masih dalam taha-nan polis,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Menurutnya, kess dis.iasat mengikut Sksyn 14 A.kta Kesa.Iahan-Kesa.Iahan Se.ks-uaI Terhadap Knak-Knak 2017.

Semalam, video berkenaan tular dengan memaparkan seorang IeIaki menc.iu.m b-ibir knak-knak yang didkwa sebagai adik angktnya.

Menerusi carian pengguna media sosial, pengasas pr.oduk kecntikan terbabit memuat naik beberapa vdeo yang memaparkan perilaku sedemikian menerusi akaun TikTok yang kini sudah dinya.haktif.

Susulan itu polis berti.ndak meng.esan IeIaki berkenaan bagi membantu siasa.tan.

Meskipun dijaga sejak kecil, namun tndakan tersebut telah mencetuskan krtikan daripada orang ramai apatah lagi dilakukan beberapa kali dan dimuatnaik di media sosial.

Terdahulu, video tersebut turut mendapat respon daripada Tunku Mahkota Johor (TMJ) Duli Yang Amat Mulia,Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim di laman Insta-story baginda.

Menurut TMJ, perilaku seumpama itu tidak seharusnya berlaku apatah lagi terjadi kepada sesama jantina.

Titah Baginda, ibu bapa seharusnya mengajar anak-anak mereka mengenai tndakan yang betul dan salah.

Dalam masa yang sama, TMJ turut berpesan agar ibubapa lebih berhati-hati terhadap orang luar dan saudara sendiri yang mungkin akan mengambil kesem-patan terhadap anak-anak mereka.

” Ini adalah salah, cukup cukuplah, skit mntal (Sic-ko)!”

” Kepada semua ibu bapa di luar sana tolong ajar anak anda mengenai salah laku se.k.s-uaI terhadap knak-knak.

” Ajar anak perempuan anda, dan pada masa yang sama terhadap anak IeIaki anda yang mungkin terlepas pandang mengenai isu ini.

” Ajar mereka mana yang salah dan betul. Jangan biarkan orang luar atau saudara sendiri mengambil kesem-patan terhadap mereka” tulis TMJ.

Sumber:hmetro

Previous articleAnggota bomba rebah ketika padam api
Next articleTular Vdeo Pelakon Andi Bernadee di Sntau oleh Seorg Wanita.Apa Slah sy Pd Awak – Andi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here