Home Petua Tips “Nak K4ya Macam Ni” Vide0 Wan1ta Beri Duit Pada Penj4ja Mak4nan Tepi...

“Nak K4ya Macam Ni” Vide0 Wan1ta Beri Duit Pada Penj4ja Mak4nan Tepi Jal4n Tul4r

58
0

Kalau dilihat sekarang di Malaysia, sudah menjadi salah satu cara yang terbaru bagi peniaga makanan untuk menjaja makanan di kawasan traffic light. Dimana apabila tiba waktu lampu isyarat bertukar kepada merah, pasti akan ada penjaja yang membawa makanan dan minuman dari kereta ke kereta menjual makanan mereka. Teknik ini telah menjadi satu trend buat penjaja di seluruh negeri.

Namun berlainan pula dengan cerita yang tular ini, apabila satu video dimuat naik di aplikasi TikTok seorang wanita yang dikenali sebagai Wan Nur Siti Aisyah Wan Hasan, atau lebih mesra di gelar sebagai Sha Hasan, merupakan pengasas Shalicious Empire iaitu pengeluar produk kecantikan.

Melihat kepada video yang dikongsinya, Sha dilihat sedang menghulurkan wang not 50 kepada semua penjaja makanan di tepi jalan ketika sedang berhenti di lampu isyarat.

Kelihatan, semua gembira menerima kepingan not 50 dari Sha itu. Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memuji Sha kerana bersedekah kepada penjaja-penjaja tersebut sehinggakan ada juga yang bercita-cita untuk menjadi kaya sepertinya agar boleh menjadi pemurah dan dapat membantu orang lain yang kesusahan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Previous article“Wekk..Wekk..Kan Dah Kelvar Suara Jantan”Ratu Tvnjuk Bukt1 Keh4milanya
Next article“700 K3s Sehari, Hanya 80 Maksima Yang Dapat..” – Frontliners Luah Proses Pengambilan Pesakit C0VID-19

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here