Home Petua Tips Isu “Gduh dan Pkul Kat Futs4l” Youtuber Ni Tampil dan ceritakan hal...

Isu “Gduh dan Pkul Kat Futs4l” Youtuber Ni Tampil dan ceritakan hal sebenar

114
0

Beberapa hari yang lepas tvlar satu pergadvhan remaja yang bermain futsal melibatkan seorang youtuber terkenal yang tidak puas hati semasa bermain futsal.

Ekoran satu insiden kecil kerana kemungkinan ada sikit kek4saran dlm permainan itu telah timbul rasa tak puas hati terus angkat geng.

Dalam Vdeo yang dimuat itu ternampak satu gambaran beberapa orang yang tidak berpuashati dan marh yang penuh emosi,

Isa tampil beri keterangan dan menjelaskan situasi sebenar terhadap apa yang berlaku. Dalam videonya menerusi Instagram itu, Isa akui geng dia salah pukul orang.

Dapat panggilan dari Midvalley, ada artis-artis ain, ada influencer lain pukul awan aku dekat futsal, aku tanya dia kat mana, dia cakap dekat Ferro Futsal.”

Bila dengar kawan disakiti, dia jadi mrah dan terus bergegas ke lokasi tersebut.

“Time tu aku terus bergegas datang ke Ferro, so waktu aku on the way kesana, Hafiz ni dah call abang-abang dekat Sungai Buloh sebab dekat Sungai Buloh kita membesar.”

“Bila saya sampai deat Ferro Futsal tu memang datang dalam keadaan marah sebab kawan kena pukul dan kena pukul deat ramai orang.”

Katanya, dalam keadaan marah, dia buat juga apa yang orang lain buat (bergaduh).

“Diaorang pukul saya pukul balik, tapi yang benda tu sahih ke tak sahih yang Hafiz dipukul ramai-ramai tu, itu sampai sekarang saya belum tahu lagi.”

“Bila saya balik saya call daripada Aedy Ashraf, dia tanya apa kes bro. Saya cerita apa yang berlaku kat sana.”

Katanya, Aedy Ashraf menjelaskan kepadany bahawa mereka dah salah pukul orang.

“Time tu baru saya step back dan mula fikir balik, habis tu siapa yang pukul Hafiz, saya tanya balik dengan diaorang.”

Malah, Aedy juga menjelaskan bahawa individu yang memukul kawan mereka pada waktu itu adalah remaja berumur 18 tahun.

“Saya terus pergi ke balai polis, buat report dan ceritakan apa yang berlaku. Team saya buat report, team dia buat report.”

Dia mendapat satu panggilan daripada individu yang bernama Rahimi (individu yang mengalami kecederaan paling teruk dalam pergaduhan)

“Dia (Rahimi) ni saya boleh cakap baiklah, sebab waktu dia cakap dia tersalah kena pukul pun dia call, dia cakap bro aku tengo channel kau, so esok kalau kes ni dah jadi kes polis semua mungkin akan mencemarkan kau punya air muka.”

 

Kata Isa lagi, walaupun Rahimi dah kena pukul masa tu, dia masih boleh bercakap dengan baik dekat Isa.

“So time tu aku jadi sebak, rasa bersalah. Aku minta maaf dengan dia time tu jugak”

“Dia sendiri bagi idea dia cakap Isa tak apa, nanti benda ni jejas air muka kau, tak apa lah aku tarik balik report aku. Cuma tadi aku tadi ada pergi klinik dan semua kos rawatan dalam RM 2,000.”

Ini penjelasan beliau

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Isa Isarb (@isaisarb)

Apapun benda dah berlaku semoga sebarang tindakan kita hendak kita berfikir dulu nanti bila nasi menjadi bubur sudah jadi sia sia.

Sumber lobakmerah

 

Previous articleMkcik Buat “Fb Live” Smpai 3 Pagi Cari Rezeki Jual Baju “Bundle” Menangis Terharu Ada Yg “Lock” Sampai 100 Helai Nak Beli
Next article“Ibu Tdk restu fitn4h dan tohmah silih berganti” Prkahwinan Hannah Delisha dan Imam Shah Tidak Direstui Ibu?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here