Home Petua Tips Isu PH Air Berakhir,Pak Ya Minta Maaf Dan Kemunculan Lepas DiG4m Bikin...

Isu PH Air Berakhir,Pak Ya Minta Maaf Dan Kemunculan Lepas DiG4m Bikin Riuh Sepahtu Reunion

242
0

Sepahtu Reunion yang bersiaran setiap hari Jumaat jam 9 malam di Astro Warna sememangnya ditunggu oleh setiap peminat sitkom bersahaja kumpulan pelawak tersebut.

Dalam episod pertama dan kedua, Sepahtu Reunion Live kelihatan sedikit ‘kosong’ apabila watak pentingya, Pak Ya tidak muncul.

Permohanan maaf secara terbuka

Hal ini berikutan Pak Ya didkwa telah melakukan lawak meny1ndir kerjaaan bersama kumpulan Rare dalam Final Maharajalawak Mega 2019 tempoh hari sehingga dig#m dari berksi di MBSA.

Enggan mengervhkan lagi keadaan dan sdar bahawa berksi di kca televisyen adalah sumber rezekinya, Pak Ya, Ropie dan Ajak Shiro telah tampil membuat permohonan maaf secara terbuka petang semalam.

 

Studio rluh sorakan sambut Pak Ya

Oleh sebab itu, kemvnculan pertama Pak Ya dalam Sepahtu Reunion malam tadi telah membuatkan studio g@mat kerana merindui lawak jenaka pelawak senior itu.

Tampil bersahaja dan terlihat sedikit terh@ru mendengar sorakan penonton, penampilan Pak Ya betul-betul membuatkan semua tak kerng gvsi.

 

Betapa ramai yang rindu Pak Ya

Sehubungan dengan itu, menerusi Instagram sumber, rata-rata peminat Pak Ya dan juga kumpulan Sepahtu berasa tervja dan gembira diatas kembalinya Pak Ya di kca televisyen.

Mereka juga turut mengakui bahawa Pak Ya adalah pelengkap dalam kumpulan lawak tersebut bagi memeriahkan lagi sitk0m kegemaran semua.

Nampak Muka Pak Ya Seb4k

Padu Beb Pak Ya Masuk

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

 

Sumber : Zon Lawak via OMM

 

Previous articleYa AIIah Kurniakan Saya Seorang Cahaya Mata, Rintihan Pelakon Popular Siti Elizad Buat Ramai Sebak
Next article‘Nak Masak Ke Nak Tunjuk Cincin’ Sekali Kak Lina Tunjuk Cincinnya Sampai Silau Mata

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here